شورای اداری شهرستان اردکان ⁞ ۲
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان با تقدیر از تلاش‌های ۲۰ ساله محمدرضا تابش نماینده ادوار مجلس اظهار امیدواری کرد با استفاده از تجربیات این شخصیت ملی درراه پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف شهرستان گام برداریم.
دشتی اردکانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، از تلاش کادر درمانی، ادارات دولتی و حرکت‌های مردمی تقدیر کرد.
وی با بیان این‌که نماینده مجلس دخالتی در امور اجرایی شهرستان نخواهد داشت؛ وظیفه نماینده را نظارت بر اجرای قوانین برشمرد و گفت: اظهار مکرر نارضایتی مردم از یک مدیر، تلاش مضاعف وی یا کناره‌گیری از مسئولیت را ضروری می‌کند.
وی با تأکید بر پرهیز از جناح‌گرایی در امور گفت: خدمت به مردم یک توفیق الهی است و مردم اردکان با مشکلات زیادی روبرو هستند که به روی‌هم انباشته‌شده و نمی‌توان گفت صرفاً تحریم آمریکا و یا نداشتن بودجه باعث آن شده بلکه ضعف مدیریت در برخی حوزه‌ها نیز وجود دارد.
نماینده مردم اردکان برخی تبعیض‌ها را موجب دل‌سردی و رنجش مردم عنوان کرد و افزود: باید قدردان مردمی بود که در نظام جمهوری اسلامی شهید دادند تا افتخار و فرصت خدمت به آن‌ها به مسئولان برسد.
‌‌‌
وی با بیان این‌که راه برون‌رفت از مشکلات، همکاری و همدلی مسئولان است؛ تصریح کرد: در مسیر خدمت‌رسانی هیچ تفاوتی بین روستا، بخش و شهر وجود ندارد و عدالت را باید رعایت کرد.
نماینده مردم اردکان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام راه‌گشای افتتاح مجلس یازدهم، ضمن گله‌مندی از کم‌توجهی به فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان گفت: اردکان به شهر علم و ادب مشهور است و فعالیت‌های فرهنگی در آن باید مشهودتر باشد.
‌‌‌
وی ادامه داد: جوانی فصلی پر از شورونشاط است؛ اما چه‌کاری برای تسهیلات ازدواج یا مسکن و یا مباحث تفریحی جوانان کرده‌ایم؟
دشتی اردکانی با تأکید بر فرمایشات رهبری در گام دوم انقلاب، بر به‌کارگیری جوانان توانمند در همه عرصه‌ها تأکید کرد و گفت: باید برای این قشر در شهرستان برنامه مناسبی نوشت.
نماینده مردم اردکان اظهار داشت: مبارزه با فساد در هر مقطع و محلی در دستور کاری من است و اگر مسئولان با مردم شفاف باشند؛ بیش‌ترین همراهی را خواهند دید.
وی گفت: مردم اردکان از آلودگی‌ها رنج می‌برند؛ ولی مالیات بر ارزش‌افزوده به‌صورت استانی و متمرکز تقسیم می‌شود که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.