معاون فرماندار اردکان در نشست ستاد دهه فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، «مصطفی پوردهقان اردکان» در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاه‌های اجرایی که کرسی‌های مدیریتی کشور را بر عهده دارند باید افکار، مسیر و اهداف خود را با آرمان‌های اولیه انقلاب و نکاتی که رهبر فقید انقلاب و همچینین فرامین ولی فقیه تطابق دهند و اگر از این مسیر عقب یا جلو افتاده و یا از این مسیر جامانده‌اند خود را به مسیر و هدف اصلی که همان اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران بود برسانند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ریخته شدن خون شهدا و تحمل تحریم‌ها و مشکلات از ابتدا تا کنون جایگاه خود را در دل مردم حفظ کرده است، ادامه داد: نمونه وحدت مردم جمهوری اسلامی ایران و جایگاه انقلاب اسلامی در دل مردم را می‌توان به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد که هرساله به شکوه آن افزوده شده و پایبندی ملت همیشه در صحنه را به آرمان‌های کشور و انقلاب ثابت کرده است.

 

معاون فرماندار اردکان گفت: باید دلایل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برای نسل جدید بازگو شود. وی افزود: بواسطه این کار شناخت آحاد مردم مخصوصاً جوانان و نسلی که انقلاب را در زمان خود درک نکرده‌اند با این عمل به شناخت کامل خواهد رسانید.

 

پوردهقان با اشاره به اینکه این ایام فرصتی است تا به مردم سرزمین اسلامی ایران امید و دلگرمی تزریق شود، خاطرنشان کرد: باید پیشرفت‌ها و موفقیت‌های به دست آمده در جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و به مردم گزارش اقدامات امیدوارکننده دولت و حاکمیت را ملموسانه فهماند و در طول مدت دهه مبارک فجر به روشنی تبیین نمود.

 

وی در پایان حضور مردم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها را بسیار اثرگذار خواند و اظهار امیدواری کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر در شهرستان اردکان باشیم.

 

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای این ستاد با ارائه گزارشی از برنامه‌های سال گذشته سازمان‌های شهرستان اردکان به برنامه‌های فرهنگی امسال اشاره کردند./ ص