فرماندار اردکان در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته‌ی بسیج

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته‌ی بسیج در شهرستان اردکان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در این جلسه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، ایمان و ایثار را از بزرگ‌ترین ویژگی‌های بسیجیان جان‌برکف دانست و با اشاره به نقش این نهاد در طول جنگ تحمیلی در کنار سایر نیروها گفت: همکاری گسترده‌ی مردم در قالب بسیج عمومی، کشور را در جنگ تحمیلی بیمه کرد.

 

فرماندار اردکان، هشت سال مقاومت را حاصل تفکر بسیجی به رهبری امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: حضور پررنگ بسیج در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و... کارکردهای متفاوت آن را بیش از پیش آشکار و روشن‌بینی و آینده‌نگری امام را نشان داد.

 

وی با اشاره به شعار «همدلی و همزبانی»، روحیه‌ی بسیجی را روحیه‌ی همکاری، همدلی، همزبانی و غیرت ملی دانست و افزود: اگر این روحیه در کشور حکم‌فرما شود؛ موفقیت‌های کشور در همه‌ی زمینه‌ها دوچندان خواهد شد.

 

سرهنگ «علی دهقانی» نیز در این جلسه گفت: تأثیر روحیه بسیجی و همراهی مردم در تشکیل بسیج بر مردم کشورهای منطقه نیز تأثیرگذار بوده است؛ تا جایی که انسجام و اتحاد بسیج‌گونه مردم مناطق بحران‌زده خاورمیانه تاکنون از متلاشی‌شدن کشورهای آنان جلوگیری کرده است.

 

دهقانی با اشاره به این‌که شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج دست قدرت خدا» تعیین شده است؛ خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که دشمن لحظه‌ای دست از دشمنی و برنامه‌ریزی علیه اسلام و مسلمین بر نخواهد داشت، مردم نیز باید با تقویت روحیه بسیجی در راه استکبارستیزی آمادگی خود را بیش از پیش حفظ کنند.

 

وی گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی و رسیدن به نتایج تأثیرگذار از سوی بسیج سازندگی را یکی از دستاوردهای این نهاد مردمی خواند و اظهار داشت: اهمیت اقتصاد مقاومتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همچنان که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی همین اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج است.

 

گفتنی است بیش از ۷۰ برنامه‌ی فرهنگی شامل راه‌پیمایی و کوهنوردی خانوادگی بسیجیان، دیدار پاسداران و بسیجیان با امام جمعه، خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) و مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدا در هفته بسیج در اردکان برگزار خواهد شد.