فرماندار اردکان در پیامی به مناسبت ۹ دی

فرماندار اردکان به مناسبت فرارسیدن نهم دی؛ پیامی صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی، بیدار، آگاه، تابع ولایت فقیه، پای‌بند به ارزش‌های اسلامی و دشمن‌شناس جمهوری اسلامی ایران همواره با آگاهی و باورهای غنی انسانی و با حضور هوشمندانۀ خود کج‌فهمی دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و نمی‌گذارند نگاه‌های غرض‌ورزانه بتواند به توطئه‌های خود جامه عمل بپوشاند.

 

تبلور بصیرت مردم ایران در حفظ و حمایت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره بر جهانیان ثابت شده است و جامعه را به این سمت سوق می‌دهد که همواره روحیه انقلابی‌گری، همدلی و انسجام ملی باید در این نظام جاری و ساری باشد.

 

پای‌بندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن‌ها، تعهد نسبت به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و عدم تبعیت از آن، تقوای دینی و سیاسی از جمله این برجستگی‌های این مرز و بوم است.

 

آگاهی و حضور مردم ایران زمین در صحنه‌های مختلف حماسه‌هایی ارزشمند و روزهایی جاودانه را در تاریخ به ثبت رسانده و همواره مایه عزت و افتخار ملی و بین‌المللی بوده است.

 

امروز نیز در دورانی که کشور ما بیش از همیشه نیازمند همبستگی در تمام عرصه‌هاست باید با پاسداری از خون شهدای گرانقدر و به دور از نگاه و سلیقه‌های شخصی اصلاح امور را در پیش گرفته و آینده‌ای روشن و محکم را بر مبنای اخلاق‌مداری و پیشرفت در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

 

هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان