فرماندار اردکان :

فرماندار اردکان در پیامی ضمن ابراز تاسف از وضعیت ایجاد شده ومشکل قطعی آب انتقالی از سرچشمه های کوهرنگ مردم این شهرستان را به خویشتنداری،صبر و مصرف بهینه آب شرب و بهداشت درشرایط بحرانی موجود  دعوت نمود.

متن پیام به این شرح است :

     مردم استان یزد و شهرستانهای این استان که در قناعت و سختکوشی شهره اند، از دیرباز درنبرد عاشقانه با اقلیم سخت وخشک کویر همواره موفق گردیده و علیرغم شرایط بحرانی آب که همیشه جو کویر به مردم تحمیل نموده است درعرصه های مختلف کشاورزی و مهمتر از آن فرهنگی و انسانی نقشی ممتاز ایفا نموده ونمونه بارزشکرگزاری عملی بر نعمتهای خداوند را به منصه ظهور رسانده اند.

     بحران ایجاد شده بدلیل قطع آب انتقالی از سرچشمه های کوهرنگ که مردم و مسئولین استان یزد و شهرستانهای یازده گانه استان را متاثر گردانده است وتمامی تلاشهای مسئولین در روزهای اخیر به حل این بحران معطوف شده است ،بوته دیگری از نمایش خویشتنداری و استقامت مردم استان است که امیدواریم به خواست پروردگار،همراهی مردم و تلاش و تدبیر مسئولین امر این بحران به زودی برطرف گردد.

     اینجانب ضمن ابراز تاسف مجدد از ایجاد این معضل از همشهریان عزیز می خواهم که با صرفه جویی و مصرف بهینه آب تا رفع کامل این مشکل از ایجاد هرگونه محدودیت وجیره بندی در زمینه آب جلوگیری نمایند؛ ضمنا درحال حاضر 2عدد آب شیرین کن بصورت فوق العاده در شهرستان اردکان جهت مصرف آب شرب در محل اداره آبفا اردکان و همچنین مخزن ذخیره آب واقع در روبروی سینمای اردکان نصب شده است که همشهریان می توانند بصورت رایگان از این آب که از کیفیت مطلوب جهت شرب برخوردار می باشد استفاده کنند.

     درپایان ضمن تقدیرو سپاس از بزرگمنشی وصبرو حوصله مردم اردکان بدلیل مشکل ایجاد شده، از خداوند منان سلامتی و بهروزی مردم شریف را در روزهای پایانی سال 91خواهانم.