به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، «حسین اسماعیلی» فرماندار اردکان روز شنبه 27 اردیبهشت ماه به بازدید دانشکده طب سنتی اردکان رفت. در این بازدید که "دکتر نوری شادکام" معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی یزد، «دکتر پورهاشمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و «دکتر امتیازی» رییس این دانشکده و جمعی از دانشجویان این مرکز، فرماندار را همراهی می کردند، از بخش های مختلف این دانشکده بازدید به عمل آورده شد.

در ادامه اسماعیلی در جلسه ای که در خصوص بررسی مشکلات این مرکز تشکیل شده بود، شرکت کرد و طب سنتی را برگرفته از فرهنگ کهن اسلامی-ایرانی خواند و افزود: طب سنتی اسلامی در تمدن و فرهنگ ما ریشه دارد و لازم است این بخش بیش از پیش توسعه یابد.

وی سپس به دانشکده طب سنتی و سابقه ی فعالیت آن در اردکان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده از طرف نماینده محترم،‌ این دانشگاه زودتر از موعد مقرر و توقع همگان راه اندازی شد و به نقطه ی عطف مراکز آموزش عالی شهرستان تبدیل شد.

فرماندار اردکان ابراز امیدواری کرد: باید تمام امکانات استانی و شهرستانی جهت راه اندازی هر چه سریعتر و پذیرش حداکثری ظرفیت دانشجو در این دانشکده، فراهم گردد.