فرماندار اردکان در جلسه کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر
کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر شهرستان اردکان به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، با گرامی‌داشت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت این انقلاب، شاهد گسترش عدالت،‌ خدمات و رفاه عمومی مردم به‌ویژه در روستاها هستیم.
 
وی با بیان این‌که روستاییان و عشایر نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته‌اند؛ افزود: اصالت و گستردگی انقلاب اسلامی ایران به حدی است که می‌تواند همه تشنگان عدالت در دنیا را سیراب کند.
 
فرماندار اردکان انقلاب اسلامی را انقلابی برخاسته از شور و شعور مردم دانست و با اشاره به زمینه‌های شکل‌گیری آن، گفت: انقلاب سال ۵۷، انقلابی فرهنگی و عقیدتی بود و  در رأس آن امام خمینی (ره) معقتد به انجام اقدامات فرهنگی و تصمیم‌گیری مردم در این خصوص بودند.
 
مقیمی با برشمردن حوادث پس از انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را از درخشان‌ترین دوره‌های حضور مردمی برای پاسداشت اسلام و ایران دانست و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: وظیفه ماست که این انقلاب عظیم را هرچه بیش‌تر برای نسل‌های آتی معرفی کنیم.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر، رسیدگی به نقاط محروم و روستاهاست؛ چراکه یکی از اهداف مبارزات مردمی، مبارزه با فقر و تبعیض بود.
 
مقیمی معرفی الگوهای موفق در نظام جمهوری اسلامی ایران را ضروری دانست و افزود: در معرفی وقایع تاریخ انقلاب اسلامی نباید گزینشی و سلیقه‌ای عمل کرد؛ چراکه اگر نسل‌های سوم و چهارم با چهره‌های انقلاب آشنا نباشند؛ خسارت بزرگی برای نظام خواهد بود.
 
در ادامه این نشست هریک از اعضای کمیته به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.