فرماندار اردکان در پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی فرمانداری‌ها:
پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی فرمانداری‌های استان یزد به میزبانی شهرستان اردکان برگزار شد.
 
به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در این نشست گفت: روابط‌عمومی، مهم‌ترین بخش از بدنه سیستم دولتی است که وظیفه برقراری ارتباط بین مردم و دولت را برعهده دارد.
 
وی، اظهار داشت: مدیریت حوزه روابط‌عمومی در موفقیت یا شکست یک مسئول نقش کلیدی و اساسی را ایفا می‌کند.
 
فرماندار اردکان ادامه داد: عشق و علاقه به این حرفه که هنر هشتم نام گرفته؛ باعث بروز خلاقیت، موفقیت و اثرگذاری بیش‌تر می‌شود.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به وضعیت جغرافیایی و ژئوپولیتیکی اردکان بیان داشت: وجهه فرهنگی اردکان، در استان سرآمد است و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ممتازی از این خطه به ایران و جهان معرفی شده است.
 
وی همچنین به نقش این شهرستان در چرخه تولید و اقتصاد کشور و استان اشاره کرد و گفت: چرخه کامل تولید فولاد در اردکان، وجود صنایع بزرگی مانند شیشه، کاشی و سرامیک و... در کنار وجود پتانسیل‌های مهم معدنی، از نقاط قوت اردکان محسوب می‌شود.
 
هادی مقیمی بیان داشت: پتانسیل مردم آگاه اردکان، هماهنگی بین مسئولان دولتی و وجود نماینده سخت‌کوش و ائمه‌جمعه همراه و هم‌فکر، باعث پیش‌رفت‌های اخیر این شهرستان در عرصه‌های گوناگون شده است.
 
در ادامه این نشست، اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی فرمانداری‌های استان از بافت تاریخی و یکی از صنایع بزرگ شهرستان بازدید کردند.