ستاد تسهیلات نوروزی تشکیل جلسه داد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با رویکرد ارائه گزارش امادگی ارگانهای خدمترسان شهرستان اردکان در ایام نوروز و تبادل نظر در زمینه مشکلات موجود درمحل سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد .

     فرماندار اردکان در این نشست با اشاره به وجود اماکن مناسب جهت اسکان مسافرین نوروزی در مراکز دانشگاهی ،مدارس ،سالنهای ورزشی،تکایا و حسینیه ها و...خواستار تشکیل کمیته اسکان با مسئولیت شهرداری با هدف توسعه مطلوبیت اماکن اسکان مسافرین نوروزی شد.

     "کمالی"همچنین با توضیح پیرامون ضرورت معرفی صنایع غذایی و سوغات شهرستان اردکان از مراکز تولیدی ارده و حلوا ارده خواست تا با افزایش کیفیت کالای خود،رعایت انصاف در قیمتها و رعایت نکات بهداشتی به این امر کمک نمایند.وی خاطر نشان ساخت با توجه به اینکه ارده و حلوا ارده با مارکها و نشانهای متفاوت در این شهرستان تولید می شود و اکثرا از کیفیت مناسب برخوردارند هریک از این تولیدها در بخشی  از تبلیغات و معرفی برند خود ،نام شهرستان اردکان را بعنوان تولید کننده انحصاری این محصول درج نمایند.

     وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در سالهای قبل برای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان توسط انجمنهای مردم نهاد خصوصا انجمن چارسوق ،به موضوع ساماندهی موزه ها اشاره کرد و خواستار توسعه غنای موزه های شهرستان و معرفی بیشترموزه مردم شناسی،رجال و فرش اردکان شد.

     رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردکان در این جلسه با تشریح مزیتهای فرهنگی این خطه به انجام برنامه های فرهنگی در اماکن اسکان و همچنین محل های گردشگری در ایام عید نوروز اشاره کرد و گفت:اجرای این گونه برنامه ها در روستاهای شهرستان اردکان که در ایام عید پذیرای جمعیت بالای مسافران خواهد بود حایز اهمیت می باشد.

     تشکیل ستادویژه سلامت نوروزی،نظارت بر وضعیت بازار،آماده سازی چهره شهر،معرفی جاذبه های تاریخی ،روشنایی و ترمیم آسفالت مسیرهای ورودی شهر و معابر پر تردد از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود .