جلسه پیگیری مشکلات بخش عقدا برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان؛ «حسین اسماعیلی» صبح روز سه‌شنبه 27 خردادماه در بخش عقدا حضور یافت و در جلسه‌ای که به‌منظور پی‌گیری و طرح مشکلات این بخش با حضور سرپرست بخشداری، اعضای شوراهای روستاها و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات بخشداری عقدا برگزار شد؛ شرکت نمود.


حسین اسماعیلی در ابتدای این نشست توجه به بخش‌ها و روستاها و مناطق محروم را از مهم‌ترین رئوس کاری خود در فرمانداری خواند که به طور جدی در حال پی‌گیری است.


وی خاطرنشان ساخت: قطعاً همان‌گونه که ادارات و نهادهای شهرستان باید به سمت طرح و برنامه‌ریزی پیش بروند؛ باید در این امر در روستاها و بخش‌ها نیز نهادینه شود.


فرماندار اردکان در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبری معظم انقلاب، لازمه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی روستاها و شهرها را مدیریت جهادی خواند و خاطرنشان ساخت: از همه‌ی دهیارها و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و بخشدار می‌خواهم با مدیریت و توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، طرح‌ریزی، اجرا و پی‌گیری طرح‌های عمرانی و مصوب منطقه‌ی خود را در صدر کارهای خود بدانند و خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها را از روی وظیفه و افتخاری برای خود بدانند.


عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان در ادامه به برخی صنایع و کارخانجات موجود در محدوده‌ی بخش عقدا اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که کارخانجات و صنایع از منابع طبیعی این بخش استفاده می‌کنند باید دین خود را به بخش عمومی و مردم این خطه ادا کنند تا موجبات رفاه حال و آسایش مردم فراهم شود.

گفتنی است نمایندگان هر کدام از روستاها مشکلات منطقه‌ی خود را مطرح نموده و مسئولین مربوطه پاسخ و قول پی‌گیری برخی از این مشکلات را دادند.