فرماندار اردکان در دیدار با نیروهای انتظامی شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در دیداری که هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی با عوامل انتظامی شهرستان اردکان برگزار شد؛ به اهمیت و وظیفه خطیر نیروهای نظامی و انتظامی اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی تأمین و حفظ امنیت و ایجاد آرامش در جامعه و ایستادگی در مقابل قانون‌ستیزی و قانون‌شکنی است.

 

فرماندار اردکان عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان را مثبت ارزیابی  کرد و گفت: مردم‌داری، هم‌دلی و تعامل با نهادهای عمومی، دولتی و مدنی و همکاری با شورای تأمین شهرستان از مهم‌ترین عوامل این موفقیت بوده است.

 

اسماعیلی با بیان این‌که رأفت اسلامی و مهربانی در برخورد با مردم از شاخصه‌های مهم مأموران است؛ افزود: امنیت امروز کشور در شرایطی که اکثر کشورهای منطقه را ناامنی فراگرفته است؛ نتیجه‌ی ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های مأموران انتظامی جمهوری اسلامی است که در عین اقتدار، عطوفت اسلامی را سرلوحه برخوردهایشان قرارداده‌اند.

 

در ادامه این دیدار، فرمانده انتظامی اردکان با تشریح بخشی از عملکرد مجموعه نیروهای انتظامی شهرستان، با اشاره به شعار «اقتدار پلیس، همدلی و هم زبانی، امنیت و آرامش»؛ افزود: این شعار، برگرفته از دیدگاه اسلامی نظام جمهوری اسلامی است و پلیس نظام اسلامی خود را موظف به اجرای آن می‌داند.

 

سیدرضا صادقیان تصریح کرد: وظیفه پلیس ایجاب می‌کند با افرادی که نظم و امنیت را بر هم زده و آسایش مردم را با چالش مواجه می‌سازند، از جنبه‌ی اقتدار وارد عمل شود.

 

گفتنی است در این دیدار، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند.