دیدار فرماندار اردکان با مدیرعامل مخابرات استان

فرماندار اردکان در دیدار با مدیرعامل مخابرات استان یزد، مشکلات ارتباطی روستاهای اردکان را طرح و بررسی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در نشست مشترک با مهدی مقوم، مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: خوشبختانه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی توجه به مناطق محروم و تأمین رفاهیات، امکانات و زیرساخت‌ها در اولویت قرار گرفته و سیاست دولت تدبیر و امید نیز توسعه‌ی همه‌جانبه روستاها و رسیدگی به مشکلات و خواست‌های روستاییان است.

 

حسین اسماعیلی با بیان این‌که در آستانه‌ی روز روستاها قرار داریم؛ گفت: روستاها و روستاییان مظهر صداقت، قناعت و ساده‌زیستی هستند و همه‌ی مسئولین موظف‌اند در برآورده‌کردن خواسته‌ها و نیازهای آنان تلاش نمایند.

 

فرماندار اردکان افزود: روستاهای مزرعه‌ی میرها و چاه‌متک در این شهرستان با مشکلات مخابراتی مواجه‌اند و فرمانداری اردکان آماده است برای رفع مشکلات ارتباطی این دو روستا نهایت همکاری را با شرکت مخابرات استان به عمل آورد.

 

در ادامه این دیدار، مقرر گردید ظرف چندروز آینده شرکت مخابرات استان نسبت به اجرای فونداسیون و نصب سیستم‌های جی‌اس‌ام (GSM) روستایی در چاه‌متک اقدام نماید. همچنین تبدیل سیستم ارتباطی USO به GSM در روستای مزرعه میرها که با اجرای آن، کیفیت و سرعت ارتباطات بهبود خواهد یافت؛ از دیگر مصوبات این نشست بود.