در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های سرهنگ پاسدار سید کمال شاکر، سرهنگ دوم پاسدار محمدعلی شاکر به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف امام علی (علیه‌السلام) شهرستان اردکان معرفی شد.
 
▫️فرماندار اردکان:
 
▪️وجود بسیج در کشور، یکی از نعمت‌هایی است که شامل حال ما شده است و یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
▪️بسیج از بدنه و پیکره مردم است، خدماتی که این نهاد در جامعه ارائه کرده باارزش و ماندگار است و در بحران‌هایی که در کشور ما اتفاق افتاده است بسیج به‌عنوان یکی از گروه‌های پا به کار حاضر بوده و کار خود را انجام داده است.
 
▪️بسیجیان ما به‌عنوان رزمندگان خط مقدم در مبارزه با هرگونه تهاجم دشمن قرار دارند که بدون هیچ‌گونه چشمداشتی در این عرصه حضور دارند.
 
▪️حضور بسیجیان شهرستان اردکان در میدان مبارزه با ویروس کرونا و ارائه خدمات به نیازمندان قابل‌تقدیر است همچنین امنیت موجود در شهرستان نیز مرهون تلاش و ایثار همین نیروهای بسیجی است.
 
▪️با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر جامعه، دشمن در تلاش است که یأس و ناامیدی و نارضایتی را در کشور ایجاد کند و با اختلاف‌افکنی بین مردم، مسئولین و ارکان نظام به اهداف خود برسد اما خوشبختانه ما از پشتوانه بصیرت مردم بهره‌مند هستیم و هر جا لازم باشد مردم ما در صحنه حاضر هستند ولی درعین‌حال ما باید برای مدیریت هرگونه بحران در کشور آماده‌باشیم.