به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، جلسه ای به مناسبت روز کارگز در محل سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان با حضور "حسن شاکر" معاون فرماندار اردکان، "فتاحی" رییس اداره تعاون،کار و رفاه و امور اجتماعی و جمعی از کارآفرینان و کارگران برگزار شد.

در ابتدای این دیدار؛ حسن شاکر با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای کارگر و با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و نقش کارگران در این مورد؛ کارگران را بازوهای اقتصاد خواند و افزود: در منظر جامعه شناسی، از مهمترین دلایل رکود اقتصادی عدم توجه کافی به کارگران است زیرا عمده ی کار اقتصاد و تولید را قشر کارگران انجام می دهند و باید از این قشر زحمت کش به صورت ویژه تقدیر و تشکر شود.

وی سپس با اشاره به مهمترین برنامه های فرمانداری، ایجاد شغل و اشتغال کارگران بومی خواند و افزود: با توجه به گسترش صنعت در اردکان، برنامه هایی را در نظر گرفته ایم که در ابتدا این توسعه متوازن باشد و حتی الامکان از نیروهای کاری بومی استفاده شود.

معاون فرماندار اردکان سپس به سلامت و درمان کارگزان اشاره و خاطرنشان کرد: بحث سلامت کارگران نیز از اولویت های مهم فرماندار و مجموعه ی فرمانداری است  زیرا با توجه به مشاغل سختی که در اردکان داریم باید امکاناتی را فراهم آوریم که کارگران بومی شهرستان دچار مشکل بیماری نشوند.

گفتنی است در پایان این نشست، فتاحی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه ی تحت امر خود، ابراز امیدواری کرد با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید، بسیاری از مشکلات جامعه ی کارگری حل خواهد شد.