هادی مقیمی در دیدار با امام‌جمعه اردکان

هادی مقیمی با امام‌جمعه اردکان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در این دیدار که در محل دفتر امام‌جمعه اردکان برگزار شد؛ سرپرست فرمانداری اردکان، حجت‌الاسلام شاکر را عالمی جوان، تحصیل‌کرده، مدیر و روشن‌فکر خواند و گفت: اگر مسئولان شهرستان با تفکر، تعقل و تعامل در مسائل مختلف شهرستان حرکت کنند؛ نتایج بزرگ و ارزشمندی رقم خواهد خورد.

 

مقیمی حضور خود به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان در کنار امام‌جمعه اردکان را فرصتی ارزشمند توصیف کرد و اظهار امیدواری نمود با تشریک نظرات و تجارب و برپایه‌ی اعتماد دوجانبه، آینده مناسب و درخوری برای شهرستان اردکان رقم بخورد.

 

وی هدف از تشکیل حکومت را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: رسیدگی به خواسته‌های مردم و جلب اعتماد عمومی، موجب تضمین نظام در برابر حوادث و مشکلات خواهد بود.

 

هادی مقیمی، مردم اردکان را مردمی ولایتمدار، روشن‌فکر و انسان‌هایی تحصیل‌کرده خواند که وفاداری خود به نظام و سرزمین مقدس ایران را با تقدیم صدها شهید و جانباز در طول انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی ثابت کرده‌اند.

 

سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه ولایت‌فقیه و اهمیت احترام همه‌جانبه به مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در دولت کنونی شاهد بیش‌ترین تعاملات و عمل به منویات رهبری معظم از سوی ریاست محترم جمهور و دولت تدبیر و امید هستیم که این موضوع به شناخت و نزدیکی شخص دکتر روحانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برمی‌گردد.

 

 مقیمی به جلسه خود با اعضای شورای اسلامی شهر اردکان اشاره کرد و افزود: معتقدم با بهره‌گیری از خرد جمعی، دست‌یابی به قله‌های موفقیت سهل‌تر خواهد شد و در این مسیر، با همه اقشار مختلف جامعه جلسات هم‌اندیشی خواهم داشت.

 

امام‌جمعه اردکان نیز با تأکید بر لزوم تعامل مسئولین، نکته اصلی در موفقیت را تعامل و هم‌دلی سازنده مسئولان عنوان کرد و با آرزوی موفقیت برای مقیمی به‌عنوان فرماندار شهرستان، مسئله بومی و غیربومی‌بودن مسئولان را امری طبیعی خواند و افزود: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بومی یا غیربومی نمی‌شناسد؛ چرا که هدف غایی، خدمت به مردم و نظام است و مطمئنم دغدغه شما برای رسیدگی به امورات شهرستان نیز کمتر از مدیران اردکانی نخواهد بود.

 

امام‌جمعه اردکان حرکت بر مدار قانون را لازمه کار همه مسئولان خواند و گفت: تمام سعی خود برای همکاری و ارتباط تنگاتنگ با مجموعه دولت در اردکان به‌کار خواهم بست.

 

وی با بیان روایتی از امام رضا (ع) تأثیرپذیری از دیگران در رسیدگی به مشکلات مردم را تا حدودی جایز خواند و افزود: حضور برخی افراد در کنار مسئولان، گاهی انسان را در مسیر خدمت دچار فشارها و هجمه‌هایی می‌کند؛ اما نباید این موضوع، بهره‌گیری از مشاوره و دریافت اطلاعات از صاحب‌نظران را تحت تأثیر قرار دهد.