با انجام انتخابات از سوی مسئولین اقشار مختلف بسیج


     به گزارش روابط عمومی فرمانداری،طی جلسه ای که یکشنبه شب در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان باحضور مسئولین اقشار مختلف بسیج این شهرستان تشکیل شد؛هیات رئیسه مجمع عالی بسیج اردکان متشکل از رییس،نایب رییس اول،نایب رییس دوم ،دبیر و دو نفر بازرس تعیین گردید.

     در این جلسه پس از تعیین" آقای کمالی" فرماندار اردکان بعنوان رییس مجمع عالی بسیج شهرستان با توافق کلیه اعضا و معرفی آقایان "موتاب" فرمانده ناحیه بعنوان نائب رییس اول و"امامی" جانشین فرماندهی ناحیه بعنوان دبیر شورا طبق چارت تشکیلاتی مجمع ، از طریق انجام انتخابات آقایان "اکبر نوریان"،"محمد علی مروتی"و"محمد فتاحی "به ترتیب با کسب بیشترین آرا بعنوان  نایب رئیس دوم مجمع و بازرسین انتخاب گردیدند.

     فرماندار اردکان در ابتدای این جلسه درگزارشی کوتاه درخصوص فعالیتهای انجام گرفته ی روزهای اخیر برای حل مشکل آب استان یزد و شهرستان اردکان به تلاش مسئولین استان یزد و اصفهان برای رفع این بحران در اسرع وقت اشاره کرد و افزود:متاسفانه برخی عناصر سود جوودست نشانده با سوء استفاده از تجمعاتی که برای احقاق حقوق حقه مردم صورت می گیرد و تبدیل این اجتماعات به اغتشاش و درگیری سعی دارند به کمک شبکه های ماهواره ای و سایتهای اینترنتی وابسته به ضد انقلاب ،مسائل داخلی را وارونه جلوه داده و درراستای منافع سیاسی خود بهره برداری کنند.

     "احمد کمالی"افزود درشرایط اینچنینی هرگونه صحبت و سخنی که باعث دامن زدن به تفرقه شود به نفع دشمن وبه ضرر مردم خواهد بود که لازم است با بصیرت هرچه بیشتر با این مسائل برخورد شود.

     وی از خویشتنداری ونجابت مردم شهرستان اردکان و استان یزد در مواجهه با این موضوع تقدیر نمود وافزود:مردم شهرستان اردکان با صرفه جویی 20 درصدی که ظرف همین چند روز درمصرف آب داشته اند بزرگ منشی و مناعت طبع خود را اثبات کرده اند و انشاالله امیدواریم که با تدابیر و توافقات صورت گرفته به زودی شاهد حل مشکل خط انتقال آب باشیم .

     رییس مجمع عالی بسیج شهرستان اردکان دربخش دوم صحبتهای خود در این جلسه ،با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در زمینه لزوم  حضور بسیجیان درصحنه اظهار داشت:برنامه ریزیهای  تشکیلاتی موثردرمجموعه بسیج  که در سالهای اخیر درحال توسعه وسازماندهی می باشد با ایجاد انسجام هرچه بیشتر در این مجموعه به تحقق اهداف مقدس بسیج کمک خواهد نمود.

     وی تشکیل شورای عالی بسیج شهرستان اردکان را گامی در راستای  هم اندیشی،همدلی وخلق تصمیمات پر منفعت درمسیر حل مشکلات فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،عقیدتی و...درجامعه عنوان نمود .

     در ادامه "سرهنگ دهقان"ازسپاه الغدیر استان یزد و"سرهنگ موتاب"فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان و نایب رییس اول مجمع عالی بسیج شهرستان در سخنانی جداگانه پیرامون اهمیت تاریخی بسیج،اهداف جدید سازمان بسیج کشورتحت عنوان بسیج دهها میلیونی ،برنامه های نوین بسیج بر اساس شجره طیبه صالحین بعنوان نظام تربیتی این سازمان و بر مبنای تحقق آرمانهای نظام اسلامی و دغدغه های مقام معظم رهبری توضیحاتی را ارائه نمودند.

     گفتنی است جلسه عمومی مجمع عالی بسیج شهرستان اردکان روز پنجشنبه 24 اسفند ماه باحضور بسیجیان اقشار مختلف برگزار خواهد شد.