باحضور فرمانداراردکان ورییس بسیج ادارات استان یزد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز طی مراسمی که باحضور فرماندار اردکان و فرمانده بسیج اداری سپاه الغدیر استان یزددرمحل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد پایگاه بسیج این مرکز دانشگاهی با عنوان شهید گمنام فعالیت خود را آغاز نمود.

     فرماندار اردکان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر به حساسیت و اهمیت کار بسیج در برهه کنونی انقلاب اشاره نمود و گفت:مسئله حفظ انقلاب اسلامی و توسعه دستاوردهای آن که درعصر کنونی صورت می گیرد کم اهمیت تر از خود انقلاب نیست بلکه آنقدر اهمیت دارد که بنیانگذار انقلاب آنرا اوجب واجبات عنوان می کند وبسیجیان امروز در این راستا وظیفه سنگینی به عهده دارند.

     "احمد کمالی"با ابراز حرسندی و تقدیر از پیگیریهای صورت گرفته برای راه اندازی پایگاه بسیج شهید گمنام در دانشگاه آزاد افزود:بسیج یکی ازدستاوردهای ارزشمند انقلاب است که همه وظیفه دارند به نحوی از انحا برای توسعه آن تلاش نمایند وباید روزی برسد که درکشور عزیزمان ایران همه بسیجی باشند و این افتخار برای همه مشمولیت بپذیرد.

     در ادامه این مراسم "سرهنگ فرزاد"فرمانده بسیج اداری سپاه الغدیر استان یزد باذکر خاطراتی از دوران انقلاب به تلاشهای صورت گرفته برای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد:مردم انقلاب اسلامی را در ازای تقدیم جان به دست آورده اند بنابراین هرکس بخواهد این انقلاب را بگیرد تاوان سختی را از سوی مردم خواهد دید و به موفقیت هم نخواهد رسید.

     وی تحقق اهداف بسیج در مجموعه های اداری را راهی در زمینه خدمت بیشتر به مردم،اجرای قانون و حرکت در مسیر عدالت عنوان کرد.وخواستار اهتمام هرچه بیشتر بسیجیان در این راستا گردید.

     به گفته "محمدفتاحی"فرمانده حوزه اداری کارگری شهرستان اردکان  با افتتاح دوپایگاه جدیدبا عناوین شهید احمدی روشن وشهدای گمنام در ایام الله دهه فجر تعداد پایگاه های این حوزه درحال حاضر 13مورد می باشد .


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکسها:یاسر عظیم پور