با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان یزد به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، این مرکز درمانی در زمینی به وسعت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع احداث و بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

 

هزینه ساخت پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ضیایی اردکان ۵۵ درصد توسط خیرین و ۴۵ درصد توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد پرداخت‌شده و با ۳۱ متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف پزشکی مشغول به فعالیت می‌شود.

 

این پلی‌کلینیک دارای ۴۳ اتاق در بخش‌های روانشناسی بالینی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، آندوسکوپی، نوار مغز، نوار عصب و عضله و اتاق عمل سرپایی است.

 

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی سپس از بخش‌های مختلف بیمارستان ضیایی اردکان بازدید و با کادر پزشکی این بیمارستان گفت‌وگو کرد. در این بازید وزیر بهداشت از بیماران این بیمارستان نیز عیادت نمود و به خانواده مرحوم ضیایی، خیر عرصه سلامت اردکان لوح تقدیر اهدا کرد. مرحوم محمد ضیایی، یک‌سوم دارایی خود را وقف بهداشت و درمان این شهرستان نموده است.

 

در ادامه برنامه وزیر بهداشت و درمان، مسجد نور بیمارستان ضیایی اردکان را افتتاح کرد. این مسجد در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع احداث و ۷ سوئیت در طبقه دومان بنا شده است که همراهان بیماران راه دور می‌توانند از آن استفاده نمایند.

 

برای ساخت و تکمیل این مسجد نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال توسط خیر مرحوم حاج محمد ضیایی اردکانی هزینه شده است.