فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان در پیامی فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با گسترش برنامه‌های کتابخوانی، این مهم به یک عادت همیشگی در بین مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان تبدیل شود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن پیام هادی مقیمی بدین شرح است:
 
به نام خدا
کتاب‌خوانی، یک سنت پسندیده، یک عادت کارآمد و تأثیرگذار و یکی از مهم‌ترین ابزارها برای کمال روحی انسان است.
 
کتاب‌ها، محصول دانش و تجربه بشر و حاوی اطلاعات و دانش‌هایی هستند که ممکن است در لحظه‌لحظه‌های زندگی برای تصمیم‌گیری بهتر، قضاوت درست‌تر و رفتار عاقلانه‌تر به کمک انسان بیایند.
 
در تعالیم ما آمده است که ذخیره‌ای بهتر و مفیدتر از دانش و کتاب نیست و چه بسا انسان‌هایی با مطالعه سطوری از کتاب، چنان تحول و تطوری یافته‌اند که توانسته‌اند در سال‌های بعد تحولات شگرفی در جهان به‌وجود آورند.
 
متأسفانه امروزه شبکه‌های اجتماعی به یک رقیب و تهدید جدی برای کتابخوانی بدل شده‌اند. مهم‌تر از آن، اطلاعات نادرست و ناقصی است که به‌فراوانی در این فضاها به مخاطبان تزریق و به عنوان «دانش» ارائه می‌شود.
 
این‌جانب فرارسیدن روز و هفته کتاب و کتاب‌خوانی را به همه کتاب‌خوانان، کتاب‌داران و مردم شریف اردکان تبریک عرض نموده و امیدوارم با گسترش برنامه‌های کتابخوانی؛ این مهم به یک عادت همیشگی در بین مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان تبدیل شود.
 
هادی مقیمی
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان