حسین اسماعیلی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان و فرماندار سابق اردکان در پیامی از سمت فرمانداری اردکان خداحافظی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
هر آمدنی را رفتنی است.
خداوندگار قادر و عالم را شاکرم که فرصتی حاصل شد تا دوره‌ای از عمر خویش را در کسوت فرماندار اردکان به خدمتگزاری مردمی فهیم، آگاه و قدردان سپری کنم و به عنایت پروردگار متعال و همکاری و همیاری همه مسئولین و به‌ویژه همراهی مردم شریف و نجیب اردکان، در شرایط سخت اقتصادی دولت و ملت، کم‌ترین تبعات و اثرات متوجه این شهرستان گردید.
 
بی‌تردید، موفقیت‌های این دوره مرهون تلاش‌های همه مسئولین و کسورات و نقص‌ها و ضعف‌ها، از کوتاهی‌ها و قصورات ناخواسته این‌جانب بوده است.
 
خداوند منان را شاهد می‌گیرم که آنچه در توان داشته‌ام برای سربلندی و سرافرازی این دیار و مردم شریفش به کار بسته‌ام و تلاش نموده‌ام در عین تعامل و با کم‌ترین چالش در جهت نیل به آینده‌ای بهتر برای اردکان عزیز قدم بردارم.
 
بار دیگر بر خود لازم می‌دانم از زحمات و همراهی‌های مسئولین محترم استان به‌ویژه استاندار معزز یزد؛ معاونین محترم استاندار، مدیران کل و مسئولین محترم شهرستان به‌ویژه ائمه محترم جمعه شهرستان و جامعه معظم روحانیت، نماینده خدوم و سخت‌کوش مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای تأمین شهرستان، بخشداران زحمتکش، شهرداران گرامی و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، فرهنگیان و معلمان شریف، هنرمندان گران‌مایه، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج؛ مدیران ادارات دولتی و کارخانجات و صنایع، مسئولین خدوم نیروهای نظامی و انتظامی، بازاریان و کارگران، اصحاب صدیق رسانه و همکاران عزیزم در فرمانداری اردکان تشکر و قدردانی نمایم.
 
امیدوارم حرکات ارزشمندی که در دولت تدبیر و امید در شهرستان اردکان در انجام است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (اروحنا فداه) و با مدیریت دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای مهندس مقیمی با سرعت و شتاب بیشتری تداوم یابد.
همواره شما را دوست خواهم داشت و مدیون دعای خیر شما هستم.
 
حسین اسماعیلی