فرماندار اردکان در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز نیروی انتظامی، این روز را به عوامل خدوم نیروی انتظامی شهرستان اردکان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

نیروی انتظامی «مظهر حاکمیت و امنیت» جمهوری اسلامی ایران است. مقام معظم رهبری

 

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای‌ست برای گرامی‌داشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور؛ آنان كه در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت و دفاع از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص گذاشته و در این راه خطیر شبانه‌روز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با توجه به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و توكل به خدای بزرگ، اساسی‌ترین نقش را در ایجاد نظم و امنیت در جامعه بر عهده دارد و ارتباط محكم پلیس خدمت‌گزار و مردم، نقشی بی‌بدیل را در احساس امنیت كه بزرگ‌ترین نعمت در اجتماع است دارد.

 

این‌جانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشكر و قدردانی خود را از تلاش‌ها و رشادت‌های عوامل خدوم نیروی انتظامی شهرستان اردکان ابراز می‌نمایم و امیدوارم با تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم كل قوا در پاسداری از خون شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی و پیش‌برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

 

حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان