«هوای پاک، مسئولین، مردم»

فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن ۲۹ دی‌ماه روز ملی هوای پاک را گرامی داشت. وی در این پیام بر لزوم همکاری همه اقشار جامعه اعم از مسئولین و مردم در رعایت مسائل زیست‌محیطی تأکید کرده است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:

 

به نام خدا

محیط‌زیست سالم و عاری از آلودگی یکی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند به انسان عطا نموده و حفاظت و حراست از این گوهر گرانبها وظیفه یکایک انسان‌هاست. در این میان داشتن هوایی پاک برای زندگانی حیاتی و ضروری است و آلوده‌نمودن آن به هر دلیل و روش گناهی است نابخشودنی که حیات موجودات زنده را به خطر خواهد انداخت.

 

داشتن هوایی پاک که تمام مخلوقات بتوانند در آن رشد و زندگی نمایند، مستلزم همکاری همه اقشار جامعه اعم از مسئولین و مردم است و این مهم مگر با تلاش و کوشش مضاعف و نیز تغییر سبک زندگی و نگرش نسبت به مسائل زیست‌محیطی، تحقق نخواهد یافت.

 

امید است در سال جاری که روز هوای پاک با شعار «هوای پاک، مسئولین، مردم» نام‌گذاری شده،‌ با همکاری مستمر و مداوم مردم و مسئولین روز به روز شاهد ارتقای کیفیت هوا و جلوگیری از آلودگی آن باشیم.

 

اینجانب ضمن تبریک بیست و نهم دی ماه (روز هوای پاک) به تمامی مردم شریف اردکان، از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهم تا بحث حفاظت از محیط‌زیست و جلوگیری از آلودگی آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

 

هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان