فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن روز قدس را تبریک گفت. وی در این پیام آورده است: امسال به‌واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا، امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در بسیاری از نقاط کشور وجود نداشت؛ اما بی‌شک، حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و همه ملت‌های ستم‌دیده دنیا تعطیل‌بردار نیست.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
«اِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»
روز جهانی قدس ابتکار بزرگ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی‌ره در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نفی سلطه صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل بر سرزمین‌های اشغالی است.
این رژیم مجعول مورد حمایت مادی و معنوی برخی کشورهاست؛ اما آرمان ایران اسلامی، انقلاب شکوهمند ما و امام عظیم‌الشأن و رهبری معظم و بسیاری از ملت‌های ستم‌دیده و ظلم‌ستیز جهان، نابودی اسرائیل و حذف آن از صحنه روزگار است.
امسال به‌واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا، امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در بسیاری از نقاط کشور وجود نداشت؛ اما بی‌شک، حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و همه ملت‌های ستم‌دیده دنیا تعطیل‌بردار نیست.
این‌جانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن شهرستان اردکان در ماه مبارک رمضان، این روز بزرگ و تاریخی را گرامی داشته و امیدوارم رهایی قدس شریف هرچه زودتر محقق شود.
‌‌
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار شهرستان اردکان