فرماندار اردکان به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روز روابط عمومی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا
دهکده جهانی، عنوانیست که در عصر حاضر، بارها به گوشمان خورده و پیرامون ویژگیها و کارکرد آن، مباحث مختلفی شنیده ایم. اینکه کره خاکی ما را، با این همه عظمت، تنوع، رنگارنگی و گستردگیهای متفاوت در عرصه های گوناگون، به دهکده ای تشبیه کنند، تنها و تنها با معجزه ارتباطات میسر است.


اگر بگوییم که مهمترین و تحول زا ترین عامل پیشرفت بشر در عصر حاضر، گسترش تکنولوژیها و وسایل ارتباطی است، سخنی به گزاف نگفته ایم. از تلفنهای ثابت گرفته تا گوشیهای همراه، ماهواره ها، اینترنت، نرم افزارهای همراه، شبکه های اجتماعی و ده ها نمونه از جلوه های ناب سیطره ارتباطات بر زندگی فرد فرد بشر، همه و همه نشان دهنده این اصل مهم است که دنیای امروز آدمی، سخت محتاج ارتباطات و بهره گیری از فناوریهای این عرصه وسیع و تاثیر گذار است.


اما ارتباطات، آنگاه که حالتی ملموس تر، عینی تر و دست یافتنی تر می یابد و از حوزه علم و تخصص و فناوری به وادی هنر ارتقاء می می پذیرد، به دنیای زیبا، وسیع و تاثیر گذار روابط عمومی پای می گذارد.


روابط عمومی، هنر مردم داری و مردم مداری است . هنر پردازش زیبا و تاثیر گذار واقعیتهاست. هنر ایجاد سطحی بالنده از هم افزایی درون سازمانی و برون سازمانی و حرکت در مسیر هماهنگیهای بین بخشی و ارتقاء سطح هم اندیشی و پویایی جامعه است.
27 اردیبهشت ماه، آغاز هفته ایست که آنرا هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی نام نهاده اند و فرصتی است برای تقدیر از زحمات قشر شریفی که گاه، گمنام، بار بازنمایی صحیح و موثر اقدامات سازمانها را به دوش می کشند و پل ارتباطی موثری میان مردم و مسئولین هستند و به عنوان چشم بینا و گوش شنوا، در خدمت اهداف سازمان و احقاق حقوق شهروندان و اطلاع رسانی صحیح و پردازش تاثیر گذار وقایع اند.


ضمن تبریک  این مناسبت به همه مدیران و کارشناسان و دست اندرکاران عزیز عرصه خطیر،تاثیر گذار و تخصصی روابط عمومی شهرستان، بر شعار امسال هفته ارتباطات و روابط عمومی با عنوان " روابط عمومی، عقلانیت و اطلاع رسانی صادقانه " تاکید می کنم و موفقیت روزافزون و نقش آفرینی ممتاز و همواره شما در شهرستان را آرزو مندم.


انتظار اینجانب به عنوان رییس شورای هماهنگی روابط  عمومی های شهرستان اولاً از نقش آفرینان این عرصه در اردکان، تلاش هر چه بیشتر در جهت اثبات نقش، کارکرد و جایگاه روابط عمومی و اثبات روز افزون اهمیت  هنر هشتم نزد مدیران است و ثانیاً از مدیران دستگاه ها، ادارت و سازمانهای شهرستان نیز، حرمت نهادن به جایگاه والا و نقش اثر گذار روابط عمومی و حمایت از فعالیتها و اقدامات سازنده این نهاد را انتظار دارم.


امیدوارم در سایه نقش آفرینی روابط عمومی ها، شاهد پیشرفت روزافزون اردکان عزیز و بالندگی هر چه بهتر سازمانها و ادارت شهرستان باشیم و هنر هشتم، روز به روز شکوفا تر از قبل، در جایگاه والای خود تاثیر گذار باشد.


حسین اسماعیلی
فرماندار اردکان
27 اردیبهشت  1393