« حسین اسماعیلی » فرماندار شهرستان اردکان به مناسبت 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی پیام تبریکی صادر و این روز را به آتش نشانان فداکار و ایثارگر شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

بی شک تلاش شبانه روزی آتش نشانان و فداكاری آنان كه با ایثار و از خودگذشتگی در پی نجات جان هم نوعان خود از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، ستودنی است و امروزه با ارتقاء سطح شاخص های كیفیت زندگی شهری و روستایی، آتش نشانان علاوه بر حضور در صف اول خدمت رسانی به آسیب دیدگان در شهرها و روستاها، در هنگام وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه نیز درخط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار دارند.

 

هفتمین روز از ماه مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش های بی دریغ و شبانه روزی این عزیزان پر تلاش و پیام آوران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جامعه است.

همچنین این روز، یادآور حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس است. دلیر مردانی كه با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرز و بوم ثبت كردند.

 

درود خداوند بر شما نیروهای پرتلاش و زحمتکشی که با تعهد و بهره گیری از توان خود، از خود گذشتگی و حضور موثر در امداد و نجات باعث ارتقاء عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و تقویت جایگاه این سازمان در اذهان و قلب های شهروندان شهرمان شده اید.

 

اینجانب بر خود لازم می دانم، ضمن عرض تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، بعنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اردکان به پاس تلاش های شایسته امدادگران ونیروهای خدوم سازمان آتش نشانی از تلاش های شبانه روزی كلیه آتش نشانان زحمتكش شهرستان اردکان تقدیر و تشكر نموده  و توفیق و سلامتی این عزیزان  را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

 

حسین اسماعیلی

فرماندار شهرستان اردکان