سرپرست فرمانداری اردکان در جشن گلریزان
پنجمین جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اردکان با حضور امام‌جمعه و سرپرست فرمانداری اردکان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، مدیرکل زندان‌های استان یزد، معاون و بازرس ستاد دیه استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن شهید لاجوردی ندامتگاه اردکان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در این مراسم از حضور مسئولین استان و شهرستان اردکان تقدیر کرد و گفت: کمک به هم‌نوع به‌ویژه زندانیان جرائم غیرعمد، باقیات‌الصالحات و اقدامی ماندگار است که باید با فرهنگ‌سازی در جامعه نهادینه شود.
 
وی با تقدیر از خیرین و نیکوکاران، از اقشار مختلف مردم خواست تا با همت یکدیگر این جشن نیز همانند سایر جشن‌ها با مشارکت حداکثری توانمندان در دست‌گیری از نیازمندان برگزار شود.
 
حجت‌الاسلام شاکر امام‌جمعه اردکان نیز در این مراسم، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، برترین اعمال را پس از انجام واجبات، خدمت به خلق خدا و گره‌گشایی از نیازمندان دانست و بر لزوم مشارکت همگانی در این‌گونه طرح‌ها تأکید کرد.
 
بنا به همین گزارش، مدیرعامل ستاد دیه استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به این‌که مبلغ یک‌میلیارد و ۱۰میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردکان جمع‌آوری شده؛ اظهار امیدواری کرد زمینه آزادی پنج مددجوی جرائم غیرعمد در زندان اردکان فراهم شود.
 
«اسلام افشون» اظهار داشت: خیران نوع‌دوست می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مبالغ اهدایی خود را به شماره‌حساب‌های ستاد دیه استان نزد سیبای بانک ملی به شماره ۱۰۷۷۷۷۷۷۷۰۰۲ و حساب جام بانک ملت به شماره ۳۸۰۰۰۰۹۰ واریز کنند.
 
گفتنی است در سال‌های ۹۲، ۹۳ و ۹۴ به ترتیب سه، دو و چهار نفر از مددجویان جرائم غیرعمد اردکان به آغوش خانواده بازگشته‌اند.