در جلسه ایی با حضور سجادی پور فرماندار میبد ،  غیب اللهی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ، نماینده مردم تفت و میبد درمجس شورای اسلامی ، امام جمعه موقت میبد و جمعی از متقاضیان سرمایه گذاری در پهنه های دامپروری درخصوص استفاده از ظرفیت های شهرستان میبد در جهت توسعه صنعت دام پروری و افزایش مگافارم ها بحث و تصمیم گیری شد.
در این جلسه تعدادی از سرمایه داران خواستار سرمایه گذاری بدون اخذ تسهیلات در بخش دامپروری و حمایت مسئولین در جهت تامین زیرساختهای لازم در این حوزه شدند .
مهدی غیب اللهی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان گفت : 120 هزار دام سنگین و 650 هزار دام سبک در دامپروری ها و مجتمع های دامی استان وجود دارد .
غیب اللهی افزود : درسال18هزار تن گوشت قرمز در استان تولید می کنیم که  از این میزان گوشت قرمز،  12هزار تن گوشت گوساله و گاو و 6هزار تن گوشت گوسفندی است .
وی با بیان اینکه 70 درصد ذائقه مردم استان بیشتر گوشت گوسفندی است گفت : 3هزار تن نیازمندی های گوشت گوسفندی استان را از استان های همجوار تامین می کنیم که با احداث مگافارمها و مجتمع های دامپروری و دامداری های سبک ، دربازده زمانی 3 تا 5سال به دنبال خودکفایی در تامین گوشت قرمز در استان هستیم .
غیب اللهی گفت : مقررشد ؛  متقاضیانی که می خواهند در ایجاد  مجتمع های دامپروری سرمایه گذاری کنند؛  زیرساخت های لازم در زمینه آب ، برق و گاز آنها را تامین کنیم تا شاهد توسعه صنعت و احداث و افتتاح مجتمع های دامپروری در شهرستان میبد باشیم .