مهندس محمد حسین فلاح مدیر عامل کارخانه قند و شکر میبد امروز در دیدار با سجادی پور فرماندار میبد مسائل و مشکلات بازار شکر را در میان گذاشت.
فلاح در این دیدار که مهندس صحتي رئيس هیئت مدیره و برزگر بازرس شرکت نیز حضور داشتند گفت : استان یزد به لحاظ صنعتی و گردشگری و تولید شیرینی جات و نبات و صادرات آن، بخش زیادی از سهم  شکر را در این راستا مصرف می کند. 
وی با بیان اینکه این در حالی است که سهم شکر در استان خانواری است افزود :  هرچند کارخانه قند و شکر میبد تنها کارخانه قند و شکر در استان است؛ اما جهاد کشاورزی بعنوان متولی و تامین کننده شکر در استان به بخش صنعت که عمده شکر را در تولید شیرینی و قند و نبات مصرف می‌کند باید نگاه ویژه ای داشته باشد چرا که این میزان مصرف، خانوارها و بازار را با مشکل شکر مواجه می‌کند.
مدیر عامل کارخانه قند و شکر میبد از فرماندار میبد خواست موضوع را به مقامات استان انعکاس دهند تا بازار شکر قبل از اینکه دچار مشکل شود راهکار اساسی در این زمینه پيدا کنند.
فلاح در ادامه با اشاره به نرخ دوگانه انرژی برق و گاز در واحدهای صنعتی گفت: قبوض مصرف گاز و برق را از آول امسال به صورت علي الحساب آورده اند و این امر باعث مشکلات و ضرر و زیان و تعطیلی واحدهای صنعتی خواهد شد که امیدواریم این مشکل هم مورد توجه مسولین قرار گیرد.