سردار فرهنگ دوست



سردار فرهنگ دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس در سالروز تاسیس سپاه در پادگان آموزشی نبی اکرم میبد، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج و پادگان نبی اکرم تبریک گفت.
سردار فرهنگ دوست در این همایش که سجادی پور فرماندار میبد ، حجت الاسلام فاضلی رئیس دفتر امام جمعه و جمعی از مسئولین هم حضور داشتند ؛ با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با بحران های گوناگونی در کشورمواجه بود افزود : سپاه پاسداران در بین همه نیروهای مسلح ، همه انقلاب بود و توانست در قائله های کردستان ، خلق عرب ، سیستان و بلوچستان تا دفاع مقدس نقش ممتازی را ایفا کند .
وی تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت همه جانبه امام رحمه الله علیه محکم و استوار ایستاد و امروز به راحتی و بدون ترس ، رژیم غاصب صهیونیستی را زیر موشک می گیرد .
سردار فرهنگ دوست گفت : با وجود اینکه همه ابرقدرتها اعم از  امریکا،  انگلیس،  فرانسه ، اردن و کشورهای منطقه دست به دست هم دادند تا جلوی موشک های ایران به رژیم صهیونیستی را بگیرند اما نتوانستند .
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اگر مشارکت مردم و بسیج نبود جنگ هرگز تمام نمی شد و شکست می خوردیم گفت : امروز افتخار ما پاسداران برخلاف نیروهای نظامی دنیا، این است که درکنار هر سه نفر یک نفر پاسدار به شهادت رسیده است .
این سردار یادگار دفاع مقدس با اشاره به نقش آفرینی جوانان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد : امروز متاسفانه در کشور به جوانان اعتماد نمی کنند درحالی که این جوانان هستند که می توانند در حوزه های مختلف کشور را به پیش ببرند .
وی پیروزی از ولایت و رهبری ، رعایت عفاف و حجاب و احیاء عزاداری های سنتی را سه اصل مهم در سعادت جامعه و کشور خواند و گفت : اگر از ولایت و رهبری پیروی نکنیم کشور به مشکل بر می خورد و کسانی که حجاب را رعایت نکنند پا روی خون شهدا می گذارند و باید سپاه هم در ماموریت های خود با توکل به خدا و ولایت پذیری از ولی فقیه و رهبری ، راه شهداء را محکم تر از همیشه ادامه دهند .
در پایان این همایش به تعدادی از کادر آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردوشی اعطاء شد .