اخبار


همزمان با هفته دولت و سفر محمد حسین پارسائیان به شهرستان زارچ ؛

اولین مجتمع ادارات استان یزد در شهرستان زارچ افتتاح شد

2023 08 30
  سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت:مجتمع ادارات در استان یزد باعث تسهیل در خدمت رسانی به مردم می شود و بخشی از معطلی های مردم بین ادارت نیز حذف خواهد شد.
با حضور «محمدحسین پارسائیان»سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد صورت گرفت ؛

شروع عملیات آماده سازی اراضی پردیس زندگی شهرستان زارچ

2023 08 30
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد عملیات آماده سازی اراضی پردیس زندگی شهرستان زارچ شروع شد.

راه‌اندازی سامانه نظرسنجی عملکرد کارمندان دولت توسط مردم در یزد

2023 08 30
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، به اهمیت رسانه در وضعیت کنونی اشاره کرد و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و راه‌اندازی سامانه نماد را از جمله برنامه‌های انجام شده همزمان با هفته دولت در استان یزد دانست.

حضور «محمدحسین پارسائیان» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در رادیو یزد برنامه پرس و جو

2023 08 30
به مناسبت هفته دولت «محمدحسین پارسائیان» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در مرکز صدا و سیمای استان یزد حضور پیدا کرد و در برنامه رادیویی پرس و جو به گفتگو پرداخت .

حضور «محمد حسین پارسائیان» در گفتگوي زنده تلويزيوني شبكه یزد برنامه زندگی سلام

2023 08 29
امروز صبح محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در صدا و سیمای مرکز یزد حضور پیدا کرد و به گفتگو پرداخت .
همزمان با هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

برخی از پروژه های روستای سیمکوییه بخش آسفیج شهرستان بهاباد افتاح شد

2023 08 29
پروژه های عمرانی روستای سیمکوییه شهرستان بهاباد در هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد افتتاح شد‌.
هفته دولت در شهرستان خاتم؛

افتتاح گلخانه سبزی و صیفی

2023 08 29
با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان خاتم افتتاح شد.
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد صورت گرفت:

بهره برداری از پروژه عمرانی جاده ای توابع شهرستان بهاباد

2023 08 28
همزمان با هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد پروژه های عمرانی سه جاده توابع شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه دخترانه شهید محمدرضا دهقان کریم آباد

2023 08 28
محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در مراسم افتتاح مدرسه دخترانه شهید محمدرضا دهقان کریم آباد بخش مرکزی بهاباد، اقدام پدر شهید در زمینه اختصاص اعتبار اولیه بنای این مدرسه را ارزشمند توصیف کرد و گفت: امیدواریم دانش آموزان این روستا مدارج عالیه را طی کرده و افراد مؤثر و مفیدی برای ایران اسلامی باشند.
با حضور محمد حسین پارسائیان انجام شد؛

افتتاحیه پروژه های برق رسانی روستاهای شهرستان بهاباد

2023 08 28
طی مراسمی در هفته دولت با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد پروژه برقرسانی به روستاهای خرمتک، کوثر و صباحیه افتتاح شد.
همزمان با هفته دولت:

پروژه های عمرانی شهرداری بهاباد بهره برداری شد

2023 08 27
پروژه های عمرانی شهرداری بهاباد با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد افتتاح شد‌.
به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد ؛

نشست کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات شهرستان بهاباد

2023 08 27
در پی سفر محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به شهرستان بهاباد به مناسبت هفته دولت نشست کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات این شهرستان با محوریت بررسی و پایش نیازهای این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .
با حضور محمد حسین پارسائیان برگزار شد؛

آیین بهره برداری از فاز اول حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) شهرستان بهاباد

2023 08 27
در پی سفر محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به شهرستان بهاباد به مناسبت هفته دولت ، افتتاح و دستاورد های دولت سیزدهم در این شهرستان ، آیین بهره برداری از فاز اول حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) شهرستان بهاباد برگزار شد .
به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد ؛

شورای اداری شهرستان بهاباد

2023 08 27
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد حسین پارسائیان شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد ، افزود: همه زیر ساخت های لازم در این شهرستان وجود دارد و فقط نیاز به همت و تلاش فعالین این شهرستان  است تا با کمک  یکدیگر در راستای پیشرفت هر چه بیشتر این شهرستان تلاش کنند. وی در بخش دیگری از  سخنان خود در مورد کمبود نیروی انسانی نیز...
همزمان با هفته دولت برگزار شد؛

آیین افتتاح ۱۷ پروژه بخش مرکزی شهرستان بافق

2023 08 27
به مناسبت هفته دولت، ۱۷ پروژه در بخش مرکزی شهرستان بافق با حضور محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و محمدرضا صباغیان نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

نشست کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات شهرستان بافق برگزار شد

2023 08 27
در پی سفر محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به شهرستان بافق به مناسبت هفته دولت نشست کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات این شهرستان با محوریت بررسی و پایش نیازهای این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد انجام شد؛

۳ بوستان در بافق افتتاح شد

2023 08 27
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در مراسم افتتاحیه ۳ بوستان در شهرستان بافق بر افزایش احداث بوستانی ورزشی و تفریحی در محلات تاکید کرد.

نشست شورای اداری شهرستان بافق برگزار شد

2023 08 26
نشست شورای اداری شهرستان بافق با حضور محمد رضا صباغیان نماینده مردم (مهریز ، بافق ،بهاباد ، ابرکوه و خاتم) در مجلس شورای اسلامی ، محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران شهرستانی درمحل فرمانداری بافق برگزار شد.
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت ؛

افتتاح ساختمان بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بافق

2023 08 26
آیین افتتاح ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق با حضور محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، محمد رضا صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران استانی و شهرستان بافق برگزار شد.

آیین بهره برداری از پروژه گاز رسانی به منطقه صنعتی گود ‌گوار و صنایع مجاور شهرستان بافق

2023 08 26
به مناسبت هفته دولت و سفر محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به شهرستان بافق آیین افتتاح بهره برداری از پروژه گاز رسانی به منطقه صنعتی گود ‌گوار و صنایع مجاور شهرستان بافق با حضور محمد رضا صباغیان نماینده مردم (مهریز،بافق،بهاباد،ابرکوه و خاتم ) در مجلس شورای اداری و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

ادای احترام محمد حسین پارسائیان به مقام شامخ شهدای شهرستان بافق

2023 08 26
محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ضمن ورد به شهرستان بافق در گلزار مطهر شهدای بافق حضور و ادای احترام کرد .

طرح مردمی سازی با محوریت مساجد و محلات در شهرستان مهریز اجرا می شود

2023 08 25
محمد حسین پارسائیان شامگاه  پنجشنبه در جمع  مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان مهریز ،افزود: با دستور استاندار یزد، طرح ابتکاری این استان در مردمی سازی با محوریت مساجد و محلات  اجرایی خواهد شد .

بازدید محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛ از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان

2023 08 24
 محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بازدید کرد.

بازدید محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از ساختمان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان

2023 08 23
محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد جهت بررسی و تامین منابع مالی جهت بهره برداری پروژه ساختمان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان از این پروژه بازدید کرد .

بازدید محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از پروژه مجتمع ورزشی آموزش و پرورش شهرستان تفت

2023 08 22
 محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به همراه سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان جهت بررسی مسائل و مشکلات پروژه مجتمع ورزشی آموزش و پرورش شهرستان تفت از این پروژه بازدید کرد .
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ؛

نشست ستاد اقامه نماز شهرستان تفت برگزار شد

2023 08 22
صبح امروز نشست ستاد اقامه نماز شهرستان تفت با حضور امام جمعه این شهرستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ، سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مدیران این شهرستان برگزار شد.

بی واسطه با مردم ؛یکشنبه های مردمی

2023 08 20
محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد بی واسطه با مردم دیدار کرد.

نشست شورای اقامه نماز استان برگزار شد

2023 08 20
نشست شورای اقامه نماز استان به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

مجتمع ادارات شهرستان زارچ بعنوان اولین مجتمع ادارات استان یزد در هفته دولت افتتاح می شود

2023 08 19
محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به همراه فرماندار شهرستان زارچ و جمعی از مدیران استان از ساختمان مجتمع ادارات شهرستان زارچ بازدید کرد .
با ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

شورای اداری شهرستان ابرکوه برگزار شد

2023 08 19
شورای اداری شهرستان ابرکوه با ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

شورای اداری شهرستان خاتم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد برگزار شد

2023 08 17
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت:خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ریل پیشرفت در شهرستان ها جای گذاری شده و در استان یزد نیز شهرستانهای کمتر برخوردار همچون خاتم آینده موفق تری خواهند داشت.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در شهرستان ابرکوه صورت گرفت؛

برگزاری نشست کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات در شهرستان ابرکوه

2023 08 17
نشست کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات در شهرستان ابرکوه برگزار شد.

نشست کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات شهرستان خاتم برگزار شد

2023 08 17
در پی سفر محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران کل استانداری به شهرستان خاتم نشست کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات این شهرستان با محوریت بررسی و پایش نیازهای این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

کمیته پیگیری و آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات در مهریز برگزار شد

2023 08 17
کمیته بررسی مسائل و نیازهای زیرساختی شهرستان مهریز با هدف آماده سازی امکانات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد.
با ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

نشست شورای اداری شهرستان مهریز برگزار شد

2023 08 16
نشست شورای اداری شهرستان مهریز با حضور محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران کل استان در محل فرمانداری شهرستان مهریز برگزار شد.

دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با امام جمعه شهر مهریز و امام جمعه بهادران

2023 08 16
در پی سفر محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به شهرستان مهریز به همراه جمعی از مدیران کل استان ایشان ، با محی الدینی امام جمعه شهر مهریز و حسینی زاده امام جمعه بهادران دیدار و گفتگو کرد .

بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از روند صدور گذرنامه اربعین حسینی در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد

2023 08 15
محمد حسین پارسائیان و جمعی از مدیران استان جهت بررسی مسائل ، از فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد و روند صدور گذرنامه اربعین حسینی بازدید کرد.
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

وضعيت پیشرفت برنامه‌های تحولی یزد نوین در حوزه سرمایه انسانی رصد شد

2023 08 15
نشست رصد برنامه‌های تحولی یزد نوین در حوزه سرمایه انسانی با ریاست محمد حسین پارساییان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد.

دیدار نماینده چادرملو در هیات مدیره یزد ایر با سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

2023 08 15
دکتر اسماعیلی نماینده چادرملو در هیات مدیره یزد ایر با محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در خصوص مسائل شرکت هواپیمایی یزد ایر دیدار و گفتگو کرد.
میزخدمت در استانداری یزد تقویت می‌شود؛

برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص تقویت میز خدمت استانداری به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری

2023 08 14
در راستای تکریم نهضت ارباب رجوع نشستی در خصوص تقویت میز خدمت در استانداری یزد صورت گرفت .

بازدید معاون استاندار از واحد های مختلف استانداری یزد

2023 08 14
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد جهت بررسی مسائل از بخشهای  مختلف بازدید کرد.
به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری برگزار شد:

نشست هماهنگی و برنامه ریزی تامین برق واحدهای تولیدی استان یزد

2023 08 14
نشست هماهنگی و برنامه ریزی تامین برق واحدهای تولیدی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری و با حضور مدیران دستگاههای مرتبط و فعالان بخش خصوصی در محل دفتر این معاونت برگزار شد.
معاون استاندار :

نگاه به اعتبارات در بحران باید پیشگیرانه باشد

2023 08 12
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اهمیت جایگاه مدیریت بحران اظهار داشت: نگاه به هزینه کرد اعتبارات مدیریت بحران در استان باید با رویکرد پیشگیرانه باشد.

بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران استان از اداره کل پست استان

2023 08 12
محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پُست و محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ضمن بازدید از اداره کل پست استان در جریان نحوه ارائه خدمات پستی به مردم قرار گرفتند .

آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست استان یزد

2023 08 12
طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد، حمید رضا آقاجانی به عنوان سرپرست اداره کل پست استان یزد منصوب شد.

پیام سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به مناسبت درگذشت مرحوم مغفور حاج مرتضی شایق (رحمت الله علیه)عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد

2023 08 11
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد طی یادداشتی در گذشت مرحوم مغفور حاج مرتضی شایق (رحمت الله علیه)عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد را تسلیت گفت .

نشست هم اندیشی مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد

2023 08 10
نشست هم اندیشی مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

بهره مندی از جوانان نخبه، متخصص و انقلابی از مهمترین اهداف طرح شهید زین الدین است

2023 08 10
نشست بررسی روند اجرایی طرح شهید زین الدین به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد.
دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف شهرستان های یزد ، اشکذر ، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ؛

پیگیری مسائل مربوط به راه اندازی مجتمع ادارات شهرستانهای زارچ و اشکذر

2023 08 09
محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف شهرستان های یزد ، اشکذر ، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد .
در نشست مشترک فرماندار شهرستان اشکذر با سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری صورت گرفت:

بررسی و پیگیری مسائل این شهرستان

2023 08 09
 نشست مشترک روح الله ردائی؛ فرماندار شهرستان اشکذر با محمد حسین پارسائیان؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با حضور مدیرکل مخابرات در محل دفتر این معاونت برگزار شد.

نشست ساماندهی ساختمانهای اداری شهرستان زارچ برگزار شد

2023 08 09
به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد نشست ساماندهی ساختمانهای اداری شهرستان زارچ برگزار شد.
به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

درصد پیشرفت برخی محورهای سند یزد نوین بررسی شد

2023 08 08
به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد عملکرد برخی از محورهای سند یزد نوین که زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری می باشند طی نشستی مورد بررسی قرار گرفت.

به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد / نشست آماده سازی موافقت نامه اعتبارات هزینه ای بودجه سال 1402

2023 08 08
نشست آماده سازی موافقت نامه اعتبارات هزینه ای بودجه سال  1402 به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه در دفتر این معاونت برگزار شد .

بررسی نحوه هزینه کرد اعتبارات جاری و عمرانی در نشست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با مديرکل دیوان محاسبات استان

2023 08 08
نشست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با مديرکل دیوان محاسبات استان، برگزار شد.

ملاقات بی واسطه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با مردم استان

2023 08 06
محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در روز یکشنبه های مردمی بی واسطه با مردم عزیز استان دیدار و دستورات لازم را در خصوص رفع مسائل و مشکلات آنها صادر نمود.
باحضور دبیر ستاد انتخابات استان صورت گرفت؛

تشکیل اولین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد

2023 08 06
اولین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد با حضور مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات برگزار شد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل رسمی (عمومی) است

2023 08 01
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به موافقت دولت با تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری گفت: این تعطیلی رسمی (عمومی) بوده و شامل تمامی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد به عنوان رئیس کارگروه منطقه ای مدیریت دانش خشکسالی انتخاب شد

2023 07 26
در اولین نشست تخصصی مدیریت دانش خشکسالی منطقه ای استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد که به صورت وبینار برگزار شد مدیرکل مدیریت بحران استان یزد به عنوان رئیس کارگروه مدیریت دانش خشکسالی 5 استان انتخاب شد.   

نشست تکریم «محمدعلی شاه حسینی» و معارفه «محمد حسین پارسائیان» به عنوان «سمت «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد »

2023 07 18
در نشستی،  از تلاش ها و خدمات «محمدعلی شاه حسینی» تقدیر و «محمد حسین پارسائیان» به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد» معرفی شد.

انتصاب «محمد حسین پارسائیان» به سمت «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد»

2023 07 16
در حکمی از سوی استاندار یزد «محمد حسین پارسائیان» به سمت «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد» منصوب شد.  
به میزبانی کرمان و با موضوع انتخابات برگزار شد‌‌‌؛

همایش منطقه ای آموزشی توجیهی مدیران کل سیاسی، فرمانداران و مدیران آی تی استان های یزد، کرمان و فارس

2023 07 15
 همایش منطقه ای آموزشی_ توجیهی انتخابات مدیران کل سیاسی، فرمانداران و مدیران آی تی استان های یزد، کرمان و فارس به میزبانی کرمان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه مدیران کل استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان یزد

2023 07 10
دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه مدیران کل استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان یزد به مدت دو روز در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد.

حضور استان یزد در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران

2023 07 02
مدیر فناوری اطلاعات امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری یزد از حضور استان یزد در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران خبر داد.

110 نفر از كاركنان استانداري، دوره آموزشي رانندگي تدافعي را فراگرفتند

2023 06 24
به منظور آشنايي و ارتقاي سطح آگاهي و سلامت و همچنين مردمي سازي آموزشها، 110 نفر از كاركنان استانداري در  دوره آموزشي رانندگي تدافعي با تدريس سرهنگ جهان بيني از راهنمايي و رانندگي يزد شركت نمودند.

دیدار مردمی مدیریت و منابع استانداری یزد و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد

2023 06 18
همزمان با برگزاری یکشنبه های مردمی جمعی از مردم با معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد و  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد دیدار کردند.

برگزاری مراسم تکریم «سید مسعود عظیمی» و معارفه «محمدعلی شاه حسینی» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد

2023 06 11
در مراسمی با حضور استاندار یزد، از تلاش ها و خدمات «سید مسعود عظیمی » تقدیر و «محمد علی شاه حسینی » به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد معرفی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد خبرداد؛

تغییر ساعت کار ادارات از 16 خردادماه/ شروع به کار ادارات از ساعت 6 صبح

2023 06 03
محمدعلی شاه حسینی گفت: ساعت کاری تمامی ادارات و سازمان های استان یزد از تاریخ شانزدهم خردادماه لغایت شانزدهم شهریورماه سالجاری تغییر می یابد.

برگزاری نشست تبیین حمایت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان

2023 05 31
نشست تبیین و آموزش کاربردی حمایت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان ویژه مدیران بخش دولتی و خصوصی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید بخش بهمن شهرستان ابرکوه

2023 05 23
 مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید بخش بهمن شهرستان ابرکوه  با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مسئولین برگزار شد.

پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی

2023 05 16
دکتر مهران فاطمی، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در همایش گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب

2023 05 09
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در همایش گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب حضور یافت.

نقش تعیین کننده ی مدیریت دانش در انتقال تجربه به مدیران بحران/ مدیریت سیل یزد موضوع طرح مدیریت دانش کشور می شود

2023 05 06
مدیر کل مدیریت بحران استان در جلسه ويدئوكنفرانسي مديريت دانش که با حضور مديران كل مديريت بحران استانها برگزار شد به ارائه گزارش اقدامات مقابله ای برای مدیریت مخاطره سیل در یزد پرداخت.

برگزاری جلسه رفع اختلاف شهرداری استان و شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص جایگاه CNG

2023 05 04
جلسه رفع اختلاف شهرداری استان و شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص جایگاه CNG به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در دفتر معاونت برگزار شد.
به مناسبت هفته معلم؛

حضور معاون استاندار در دبستان دخترانه رسولیان

2023 05 03
 معاون استاندار یزد به مناسبت هفته معلم در دبستان دخترانه رسولیان شماره 1 یزد حضور یافت.

حضور معاون استانداردر همایش بزرگداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی

2023 05 02
  معاون استاندار یزد در همایش بزرگداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای  و ایمنی حضور یافت.
معاون استاندار یزد:

اجرای پروژه مدیریت دانش از اولویت های کاری استانداری در سالجاری است

2023 04 29
معاون استاندار یزد گفت: استانداری یزد از پروژه مدیریت دانش به عنوان یک ضرورت حمایت می‌کند و یکی از مهمترین اولویت های کاری استانداری اجرای دقیق این پروژه است.

بررسی علل وقوع بحران و نقش پیشگیرانه دستگاه‌ها در انواع مخاطرات طبیعی مهمترین وظیفه مدیریت دانش در حوزه بحران

2023 04 29
ملک زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد در نشستی با دبیر مرکزی کمیته مدیریت دانش وزارت کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در حوزه مدیریت دانش، بررسی علل وقوع بحران و نقش پیشگیرانه دستگاه‌های استان در مواجه با انواع مخاطرات طبیعی را مهمترین وظیفه مدیریت دانش در حوزه بحران دانست.

برگزاری نخستین نشست آموزشی و توجیهی شبکه تسهیلگران دانش استانداری یزد

2023 04 27
نخستین نشست آموزشی و توجیهی شبکه تسهیلگران دانش استانداری یزد به همت دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری این استانداری و با حضور دبیر کمیته مرکزی مدیریت دانش وزارت کشور برگزار شد. در این نشست آقای حسنی ضمن تبیین مفاهیم اولیه مدیریت دانش به بیان ضرورت اجرای پروژه طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت دانش در وزارت کشور پرداخت.
استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از فعالین حوزه تولید استان مطرح کرد؛

تلاش در راستای تحقق حداکثری شعار سال؛ وظیفه ای قانونی، شرعی و عرفی/ ایستادگی تا پای جان در راستای تحقق تعهدات خود در زمینه پاسخگویی به مردم و عمل به فرامین رهبری/ تجربه رشد اقتصادی بیش از 7 درصدی در استان در سال گذشته/ صعود 9 پله ای جایگاه استان یزد در زمینه بهبود فضای کسب و کار/ یزد؛ استان ممتاز کشوری در حوزه دانش بنیان؛ براساس ارزیابی های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت عتف

2023 03 24
دکتر فاطمی با بیان اینکه تلاش در راستای تحقق حداکثری شعار سال، وظیفه ای قانونی، شرعی و عرفی است گفت:  تا پای جان، پای تعهدات خود مبنی بر پاسخگویی به مردم و عمل به فرامین رهبری ایستاده ایم.
با حضور معاونین استاندار یزد برگزار شد؛

دومین همایش سالانه تجلیل از افتخار آفرینان مهریزی تبار

2023 03 20
دومین همایش سالانه تجلیل از افتخار آفرینان مهریزی تبار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون توسعه منابع استاندار یزد برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه هماهنگی تشکیل شورای فضای مجازی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 03 12
اولین جلسه هماهنگی تشکیل شورای فضای مجازی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛

افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت

2023 03 05
اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت با عنوان "ثریای شیرکوه" با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، امام‌جمعه تفت، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت افتتاح شد.
معاون استاندار یزد خبر داد؛

رشد ۲ برابری استقبال از مسابقات ابتکارات دانش‌آموزی/آمادگی صنایع برای بورسیه شغلی ۲۰۰۰ دانشجو

2023 03 01
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی در این استان، برخی از اقدامات صورت گرفته استان در حوزه نواوری و فناوری را در سطح کشور بی‌نظیر خواند.
استاندار یزد در نشست کارگروه بهره وری استان یزد مطرح کرد؛

برگزاری همایش بهره وری به میزبانی یزد؛ دروازه بسیار خوبی برای ورود جدی به این عرصه/ عزم جدی استان برای تحقق سهم 40 درصدی بهره وری در برنامه رشد اقتصادی استان/ فرهنگسازی؛ لازمه افزایش بهره وری در حوزه های مختلف

2023 02 15
دکتر فاطمی با اشاره به هدفگذاری رشد اقتصادی 8.3 درصدی برای استان یزد خاطرنشان کرد: در این برنامه، سهم 40 درصدی برای بهره وری لحاظ شده و باید برنامه ریزی جدی برای تحقق این سهم صورت گیرد.
استاندار یزد در نشست مشترک با مدیران ستادی فناور استان:

شتاب بخشی به روند توسعه و پیشرفت استان و کشور با حرکت در مسیر علم و فناوری/ حمایت تمام قد استان از فعالیت های پارک علم و فناوری یزد/ برنامه عملیاتی برای خرید محصولات شرکت های دانش بنیان استان توسط صنایع مستقر در استان تهیه می شود

2023 02 13
دکتر فاطمی گفت: شتاب بخشی به روند توسعه و پیشرفت استان و کشور، راهی جز حرکت در مسیر علم و فناوری ندارد.

انتصاب مرتضی صابری به سمت «دبیر شورای فضای مجازی استان یزد»

2023 02 13
 طی ابلاغی از سوی استاندار یزد، مرتضی صابری به سمت «دبیر شورای فضای مجازی استان یزد»، منصوب شد.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد؛

پروژه اصلاح بلوار شهید سلیمانی و روشنایی بلوار شهید رفیعیان افتتاح شد

2023 02 08
پروژه اصلاح بلوار شهید سلیمانی و روشنایی بلوار شهید رفیعیان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد؛ افتتاح شد.

افتتاح پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر روستایی بخش مرکزی شهرستان بهاباد

2023 02 08
در جریان سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به شهرستان بهاباد پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شد.
هفتمین روز از ایام الله دهه فجر؛

پروژه گاز رسانی به سه روستای شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت

2023 02 08
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در جریان سفر به شهرستان بهاباد به مناسبت ایام الله دهه فجر پروژه گازرسانی به سه روستا و پنج واحد صنعتی را افتتاح کرد.
هفتمین روز از ایام الله دهه فجر؛

سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به شهرستان بهاباد

2023 02 08
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به منظور افتتاح پروژ های ایام الله دهه فجر به شهرستان بهاباد سفر کرد.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد؛

مراسم افتتاح و بهره برداری از گازرسانی به 8 روستای دهستان سبزدشت

2023 02 08
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گازرسانی به ۸ روستای دهستان سبزدشت به بهره برداری رسید.

افتتاح آب انبار پای پتک و نمایشگاه آثار فاخر حصیر بافی

2023 02 08
با حضور معاون استاندار یزد  آب انبار پای پتک و نمایشگاه آثار فاخر حصیر بافی افتتاح شد.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از روند اجرای عملیات عمرانی مصلی شهرستان بافق

2023 02 08
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از روند اجرای عملیات عمرانی مصلی شهرستان بافق بازدید کرد.
تحقق یکی دیگر از وعده های استاندار یزد؛

سامانه نماد همزمان با دهه مبارک فجر سالجاری رونمایی می شود

2023 02 08
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر از سامانه هوشمند نظارت مردمی استان دارالعباده (به اختصار: نماد) به منظور «تسهیل و تسریع فرایند مردمی سازی نظارت و رسیدگی به شکایت از دستگاه های اجرایی استان» رونمایی می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

ارتباط دانشجویان با بازار کار و تسهیل فرایند اشتغال کارجویان مهمترین شاخصه ی نمایشگاه کار است

2023 02 03
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه کار ارتباط دانشجویان به بازار کار و همچنین تسهیل و تسریع فرایند اشتغال کارجویان است.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از شرکت ریسندگی کویر پارس نخ یزد

2023 01 31
« محمد علی شاه حسینی » معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد ظهر امروز از شرکت ریسندگی کویر پارس نخ یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد تولیدی قرار گرفت.
در هفته پایانی بهمن ماه جاری برگزار می شود؛

رویداد نوآفرینی با موضوع «اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند» در یزد

2023 01 31
با توجه به ضرورت توسعه نوآوری و ارتقای بهره‌وری در صنعت، رویداد معرفی محصولات نوآورانه « اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند» در یزد برگزار می شود.

دیدار وزیر کشور با خانواده معظم شهیدان والامقام عابدین قائمی و اسدالله و محمد حسین انتظاری

2023 01 12
وزیر کشور با خانواده معظم شهیدان والامقام عابدین قائمی و  اسدالله و محمد حسین انتظاری دیدار و گفتگو کرد.

بازدید وزیر کشور از کارخانجات لیلیان بافت یزد و بررسی مسائل این مجموعه

2023 01 12
وزیر کشور  از کارخانجات لیلیان بافت یزد بازدید و در قالب نشستی به بررسی مسائل و مشکلات آن پرداخت.
با حضور معاون استاندار یزد و مشاور عالی شورای اطلاع رسانی دولت؛

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد

2023 01 01
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد پیرامون موضوع انرژی و سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد و مشاور عالی شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد.
نمایش ۱۰۱ - ۲۰۰ از ۱٬۲۸۲ نتیجه