‌دبیر ستاد انتخابات استان مطرح کرد:

آغاز مهلت ارائه شکایت داوطلبان عدم احراز و رد صلاحیت شده انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان یزد ‌مطرح کرد: مهلت ارائه شکایت داوطلبان رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۸ آذر ‌ماه آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ "محمدعلی شاه حسینی" سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان درخصوص داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی، گفت: هیات نظارت بر انتخابات استان یزد به استناد ماده ۵۲ قانون و مواد ۳۰ و ۳۱ آیین نامه انتخابات از روز جاری ۲۸ آذر ماه ‌تا یکم دی‌ماه سال جاری به مدت چهار روز کاری آماده دریافت شکایت داوطلبان رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
دبیر ستاد انتخابات استان ادامه داد: هیئت نظارت گزارش‌ها و شکایات واصله را ظرف مدت ۲۰ روز پس از پایان مهلت دریافت شکایت، در جلسه هیات نظارت استان رسیدگی می کند.
سرپرست دفتر ‌امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری افزود: چنانچه نظر هیأت اجرایی مبنی بر رد صلاحیت داوطلبان مورد تایید هیأت نظارت استان نیز باشد، هیأت نظارت مذکور موظف است در این خصوص نظر هیئت مرکزی نظارت را نیز کسب نماید.
شاه حسینی در پایان ‌سخنان خود تصریح کرد: هیأت نظارت استان در مورد صلاحیت سایر داوطلبان نیز نظر خود را به هیأت مرکزی نظارت اعلام می‌کند.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات