معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

آمادگی استانداری یزد در حمایت از ایجاد کانون پیشکسوتان دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همواره همراه با جامعه ایثارگری استان و مرتبط با فرهنگ دفاع مقدس است، از آمادگی استانداری یزد برای حمایت از ایجاد کانون پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد‌، معاونان استاندار و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در استان دیدار و گفت و گو کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در استان در ۱۹ شهریورماه سال جاری، گفت: این همایش ها قرار است با همکاری استانداری یزد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و سپاه الغدیر استان تداوم یابد.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: کمیته پیشکسوتان جهاد و شهادت زیر مجموعه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در استانداری یزد به مسئولیت مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایجاد شده و یکی از وظایف مهم آن، رسیدگی جدی‌تر به مسائل جامعه ایثارگری استان است.
وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری مسئولان استان در این کمیته مشکلات جامعه ایثارگری استان کمتر از گذشته شود.
طالبی در پایان سخنان خود از آمادگی استانداری یزد برای حمایت از ایجاد کانون و تشکلی با عنوان کانون پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خبر داد.
گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان حاضر در جلسه مسائل و مشکلات خود را با استاندار یزد و معاونان استاندار مطرح کردند.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
★‌عکس: ‌رضا زارع★
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات