معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مطرح کرد:

آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات مجلس/ ‌موردی از بیماری کرونا در استان اعلام نشده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات باشکوه و قانون‌مند یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "احمد ‌ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست خبری استاندار با اهالی رسانه استان به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر که با حضور خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی در سالن کوثر استانداری برگزار شد، از آمادگی کامل در سطح استان برای برگزاری انتخابات‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در ۱۰ شهرستان و ۱۱ بخش مستقل استان تمام عملیات مقدماتی و تمهیدات لازم بر اساس جدول زمان بندی انتخابات به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانون‌مند انجام شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان افزود: بررسی‌های لازم نیز توسط شورای نگهبان انجام شده که به محض اعلام نتایج نهایی به وزارت کشور، اسامی نهایی کاندیداها اعلام خواهد شد اما در مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها، ۵۰ درصد یعنی ۱۰۹ نفر رد و ۵۰ درصد یعنی ۱۰۹ نفر تأیید شدند و ۲۱ نفر نیز انصراف دادند.
ترحمی در مورد شعب اخذ رأی نیز بیان کرد: ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان یزد پیش بینی شده که از این تعداد ۶۰۲ شعبه ثابت و ۱۷۰ شعبه سیار هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون موردی از بیماری کرونا در استان یزد اعلام نشده است، ‌ادامه داد: به محض اعلام شیوع ویروس کرونا، تمام مراکز بهداشتی در استان یزد به حالت آماده باش در آمدند.
ترحمی خاطرنشان کرد: اکنون تیم‌های ارزیابی و پیشگیری در فرودگاه و هتل‌ها مستقر هستند و همه فرمانداران و بخشداران در مناطق مختلف استان در آماده باش می باشند و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی از محل استقرار گردشگران خارجی به طور مستمر بازرسی می‌کنند.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات