در آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط مركز اطلاع رسانی و امور بين الملل وزارت کشور ؛

اتاق خبر اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، رتبه سوم کشوری را کسب کرد

مركز اطلاع رسانی و امور بين الملل وزارت کشور، در جدیدترین ارزیابی و رتبه بندی خود از فعالیت خبری و اطلاع رسانی ادارات کل روابط عمومی استانداریهای سراسر کشور، اتاق خبر اداره کل روابط عمومی استانداری یزد را با 258 امتیاز، حائز رتبه سوم کشور دانست.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، در این رتبه بندی که از سوی وزارت کشور به اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ارسال شد، استانهای " خراسان رضوی " با کسب 381 امتیاز ، " آذربایجان شرقی" با کسب 278 امتیاز و " سیستان و بلوچستان " با کسب 246 امتیاز، به ترتیب رتبه های اول، دوم و چهارم کشور را کسب کردند.
شاخصهای امتیاز دهی مركز اطلاع رسانی و امور بين الملل وزارت کشور شامل " خبر ویژه، مهم و عادی" ، " مقاله"، "فیلم و کلیپ "و "گزارش تصویری" است.
این ارزیابی هر ماه با توجه به فعالیت در این عرصه ها انجام شده و اعلام می گردد. همچنين رويكرد طبقه بندي امتيازات استان ها در 4 گروه " عالي"، " بسيار خوب"، " خوب" و " متوسط " تعريف شده كه استان يزد در طبقه بندي " عالي " قرار گرفته است.
گفتنی است رتبه استان در این ارزیابی در ماه مرداد، هفده و در ماه مهر، دهم کشوری بود که در آبانماه به رتبه سوم کشور ارتقاء یافته است.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات