معاون استاندار یزد:

اجرای صحیح و مستمر نظام آراستگی اداری موجب افزایش بهره وری می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: نظام آراستگی اداری زمینه ساز بهره وری فعالیت های سازمانی است و به عنوان یک ضرورت مورد تأکید مرکز راهبردی و پیشرفت و عدالت استان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه استقرار تیم راهبری نظام آراستگی محیط کار (5s) به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد برگزار شد.
« محمد علی شاه حسینی » با بیان اینکه از فواید اجرای طرح نظام آراستگی اداری کاهش هزینه ها، کیفیت بالاتر، بهره وری بیشتر و رضایت کارکنان است اظهار داشت: اجرای هر طرح در سازمان اقتضائاتی دارد و باید با نگاه واقع بینانه تصمیم گیری و اجرا شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد افزود: طبق مصوبه مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان پروژه بهبود فضای کار بصورت پایلوت باید در استانداری، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اجرایی گردد و گزارش عملکرد آن بصورت دوره ای ارائه گردد.
وی با اشاره به سوابق اجرای نیمه کاره این طرح در استانداری طی سالهای گذشته تصریح کرد: اجرای صحیح و مستمر نظام آراستکی اداری در استانداری موجب افزایش بهره وری در سازمان شده و اهداف این طرح را محقق می سازد.
شاه حسینی با اعلام اینکه دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری به عنوان دبیرخانه تیم راهبری نظام آراستگی در استان تعیین شده است خاطرنشان کرد: ناظر اجرای این پروژه باید با تدوین دستورالعمل های اجرایی و آموزش رابطان دفاتر (تیم اجرایی ) پیگیر اجرای صحیح شیونامه عملیاتی باشد.
در ابتدای این جلسه محمد حسین رضائیان صباغ مسئول اجرای پروژه بهبود فضای کسب و کار و مشاور پروژه 5s در استانداری به بیان مفاهیم نظام آراستگی و ارائه مطالب و شیوه نامه عملیاتی پرداخت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات