معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

اداره کل امور اتباع استانداری، خط مقدم ساماندهی مهاجرین خارجی استان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری این اداره کل را در خط مقدم ساماندهی مهاجرین خارجی استان و ارتباط با اتباع بیگانه دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه پنجم اسفندماه "احمد تر‌حمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حضور در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از بخش‌های مختلف این اداره کل بازدید کرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این بازدید و دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان ضمن قدردانی از تلاش های "رضا زارع زاده" مدیرکل و کارکنان این اداره کل، گفت: کار در این حوزه با سختی ها و چالش‌های اجتماعی همراه است و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری در خط مقدم ساماندهی اتباع و ارتباط با مهاجرین است.
"احمد ‌ترحمی" ادامه داد: ساماندهی اتباع بیگانه در استان در اولویت و دستورکار قرار دارد و رفع مشکلات ناشی از حضور مهاجرین خارجی غیر‌مجاز با جدیت تداوم خواهد یافت.
ترحمی در پایان سخنان خود بر ایجاد آرامش و امید در جامعه و حفظ سرمایه های اجتماعی استان تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و تعامل، همدلی و همراهی ‌گامی موثر در جهت رفع مشکلات مردم در شرایط سخت امروز کشور برداریم.
"رضا زارع زاده" مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در زمان مدیریت خود را ارائه داد و گفت: این اداره کل از فعال‌ترین ادارات حوزه استانداری بوده و در سال گذشته در کنار استان های فارس و اردبیل جزو سه استان برتر کشور در رابطه با ساماندهی و ارائه خدمات به اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی بوده است.

★‌ خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: محسن سلمانی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات