استاندار يزد :

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " روز پنج شنبه در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان يزد، گفت: حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س)، الگوي جامع شيعيان در زندگي و همسر داري هستند.
وي سنت پيامبر مكرم اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) را الگوي ابدي شيعيان دانست و هم كفو بودن و نزديك بودن خانواده ها از نظر اقتصادي و مذهبي و ظاهري را از شرايط اوليه ازدواج بين دو انسان مسلمان بيان كرد.
استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود پروژه مسكن مهر را يكي از پروژه هاي موفق در دولت نهم و دهم اعلام كرد و خانه دار شدن بسياري از جوانان، جلوگيري از زمين خواري و قانون گريزي، كوتاه شدن دست دلالان و انتقال ثروت از بخش املاك به بخش توليد را از محسنات مسكن مهر دانست.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار نيز ارائه گزارش در خصوص آمار ازدواج و مسائل مربوطه را در راستاي مسئوليت پذيري و آگاهي دستگاه هاي اجرايي استان مطلوب ارزيابي كرد.
" غلامحسين دشتي " خواستار تشكيل موسسه معتبر علمي و پژوهشي در راستاي بررسي مشكلات خانواده ها در كشور شد و افزود: غرب كانون خانواده خود را از دست داده است و جنگ اصلي در آينده نزديك جهان در اين نقطه صورت مي پذيرد.
وي همچنين خانواده را مهمترين نهاد بنيادين جامعه دانست.
در اين جلسه گزارش كارگروه ازدواج استان ارائه شد و پيشنهادات دستگاه هاي اجرايي استان مورد بررسي قرار گرفت.