به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز سه شنبه در اين ديدارها با تبريك روز ارتش و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دفاع مقدس به ويژه شهداي ارتش جمهوري اسلامي، اظهار داشت: ارتش در عرصه دفاع مقدس، حماسه هاي ماندگاري را در جبهه هاي جنوب و غرب  رقم زد و در اين راه شهيدان والا مقامي را تقديم كرد.
وي افزود: عملياتهاي بزرگي همچون بيت المقدس،ثامن الائمه، رمضان و .... از جمله عملياتهايي بود كه ارتش در كنار بسيج و سپاه ، نقش آفريني كرد.
فلاح زاده در بخش ديگري از سخنان خود، گفت: شهيدان بر سر سفره روزي خداوند متعال، متنعم اند.
استاندار يزد تصريح كرد: انساني كه به مصاف  دشمنان اسلام برود شهيد و جايگاهش در بهشت الهي است و طبق روايات مي تواند تا 70 نفر از بستگان خود را با شفاعت وارد بهشت نمايد.
عالي ترين مقام اجرائي استان، خطاب به خانواده شهيدان گفت: شما به تعبير حضرت امام(ره) چشم و چراغ اين ملتيد و احترام به خانواده شهدا به ويژه پدر و مادر شهيد وظيفه همه ماست چراكه عزت مردم ايران اسلامي، مديون خون شهيدان والامقام است.
فلاح زاده  در پايان از خداوند متعال براي شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، علو درجات مسألت كرد.
استاندار يزد در اين ديدار كه مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و مشاور و مدير كل حوزه استاندار وي را همراهي مي كردند ؛از خانواده شهيد علي واعظ، شهيد جلال مرحمتي، شهيد علي اكبر مطلوبيان و شهيد محمد رضا ياوري سركشي كرد و آن را مورد تفقد قرار داد.