استاندار یزد تاکید کرد؛ تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و امن، مصداق عمل صالح است/ تقویت قدرت بین‌المللی ایران با پشتوانه مشارکت حداکثری در انتخابات/شکست دشمن در ایجاد اخلال در سلامت و امنیت انتخابات/ مشارکت بالا در انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ موید بصیرت بالای مردم اردکان/ روند اجرایی قابل قبول انتخابات ریاست جمهوری در استان

استاندار یزد تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و امن را مصداق عمل صالح دانست و گفت: تقویت  قدرت بین المللی با برگزاری انتخابات حداکثری و پرشور محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد به همراه جمعی از مدیران استان، در فرمانداری اردکان حضور یافت و به عوامل اجرایی و نظارت انتخابات خداقوت گفت.
 
استاندار یزد در این نشست، با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، گفت: ساماندهی فرایندهای مربوط به برگزاری انتخابات ظرف کمتر از 50 روز و پیگیری امور و پروژه ها جهت بستن پرونده دولت سیزدهم در این مدت کوتاه، امری سخت بود.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان برای ایجاد اخلال در سلامت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری سال 1403، اظهارکرد: با وجود شهادت آیت الله رئیسی(ره) و برگزاری انتخابات زودهنگام، بازهم برای تحقق اهداف شوم خود برنامه ریزی کردند.
 
فاطمی تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و امن را مصداق عمل صالح دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا مایه تقویت آبروی ملی و بین المللی می شود.
 
وی با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛ تا به این لحظه اظهارکرد: وجود تمامی سلایق سیاسی در بین نامزدهای احراز صلاحیت شده، سبب برگزاری انتخاباتی رقابتی و مشارکتی شده است.
 
استاندار یزد با بیان اینکه درصد مشارکت اردکانی ها در انتخابات قبلی از متوسط استانی و کشوری بالاتر بود، تصریح کرد: این موضوع مؤید بصیرت بالای مردم این شهرستان است.
 
 فاطمی با بیان اینکه یزد جز هفت استان با بالاترین مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، گفت: این مهم مرهون عموم مردم استان بوده که شایسته تقدیر و تشکر است.
 
وی در پایان به بازدید از برخی از شعب اخذ رای شهرستان اردکان اشاره و اظهارکرد: روند اجرایی انتخابات قابل‌قبول و قابل تحسین بود امیدوارم تا پایان فرآیند انتخابات با همین اهتمام و دقت امور را پیش ببرند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات