به گزارش روابط عمومی استانداری، محمدرضا فلاح زاده در ابتدای این نشست، برگزاری کنگره گرامیداشت شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی، سفر قریب الوقوع اعضای هیات دولت به استان و برگزاری مناسب گرامیداشت یوم ا... دهه مبارک فجر را از برنامه های مهم پیش روی استان برشمرد.
استاندار یزد با اشاره به برگزاری کنگره شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی در سوم بهمن ماه گفت: این برنامه 3 ساعته که از 8 صبح در مسجد روضه محمدیه برگزار می شود با سخنرانی حضرت آیت ا... حائری شیرازی و مداحی حاج صادق آهنگران و شعر خوانی حمید سبزواری در خصوص شخصیت والا و وارسته شهید صدوقی همراه خواهد بود. 
وی همچنین از برگزاری 10 یادواره حضرت آیت ا... شهید صدوقی در شهرستانها توسط آموزش و پرورش در دوم بهمن ماه و یادواره جوانان و شهید صدوقی با سخنرانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان کشور در چهارم بهمن ماه خبر داد.
فلاح زاده با اشاره به احادیث و روایات،  از علما و فقها به عنوان وارثان انبیاء و دژ تسخیر ناپذیر اسلام یاد کرد و افزود: عالمان ربانی در طول تاریخ، در برابر قلدران قد علم کردند و سر تسلیم فرود نیاوردند و زیر بیرق طاغوتیان قرار نگرفتند.
وی از حضرت آیت ا... شهید صدوقی به عنوان الگویی تمام عیار برای همه عصرها و دورانها یاد کرد و خواستار ترویج فرهنگ شهید صدوقی و انتقال آن به نسل جوان شد.
فلاح زاده در پایان خواستار حضور گسترده و باشکوه آحاد مردم در مراسم کنگره گرامیداشت شهید محراب حضرت آیت ا... شهید صدوقی شد.
شایان ذکر است ، در ادامه این نشست پیرامون ارائه گزارش عملکرد چهارساله دولت نهم براساس شاخص های عمده توسعه مرتبط با هر اداره، به صورت مقایسه ای، نموداری و تفکیک شده، گزارش و شاخص های عمده عملکردی 30 ساله انقلاب در حوزه کاری به صورت مقایسه ای و نموداری، قبل و بعد از انقلاب و عمده پروژه های اجرا شده در طول سی سال انقلاب به همراه میزان اعتبار، سال شروع و سال اتمام پروژه بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت. همچنین به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم گرامیداشت یوم ا... دهه مبارک فجر تصمیماتی اتخاذ گردید.