به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ،" محمدرضا فلاح زاده " روز سه شنبه در مراتسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای  دفاع مقدس که در محل سالن کنفرانس دفتر بنیاد نخبگان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامي به رهبري امام راحل عظیم الشأن(ره) شكل گرفت و با حماسه آفريني هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ادامه يافت و در اين عرصه گلگون كفناني به شهادت رسيدند كه بايد ارزش هاي آنرا پاسداشت
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس عاشورا تكرار شد و رزمندگان خالصانه دفاع كردند و در اين جنگ فقط خدا بود که  عالي ترين نثارها و ايثارها  رقم خورد.
عالی ترین مقام اجرائی استان، دفاع مقدس را همچون دانشگاهي دانست كه بايد آثار آن جمع آوري  شده و به بطن جامعه و خانواده ها انتقال یابد.
فلاح زاده، از تلاشهای بی شائبه  سرهنگ "علي هژبري " مديركل پيشين اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس تقدیر و برای سرهنگ "سید هدایت بنی فاطمه" آرزوی توفیق کرد.
 معاون هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این مراسم طی سخنانی از کار برای خدا و ضرورت کارهای عمقی گفت و اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر کارهای عمیق و اثر گذار تاکید داشته اند.
سردار سرتیپ "خادمی"خواستار تداوم حرکتهای عمیق فرهنگی در حوزه دفاع مقدس شد و گفت: در حال حاضر شش هزار و 500 عنوان كتاب در اين حوزه به چاپ رسيده است كه بايد بيشتر توجه شود.
وی از چاپ و انتشار جلد اول و دوم  دايره المعارف دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: اين دايره المعارف بعد از 10سال كار شبانه روزي منتشر شد و نسخه اي از آن در اختيار رهبر فرزانه انقلاب و مسوولان قرار گرفت .
این مقام مسئول ادامه داد: معظم له از اين كار فاخر و ارزشمند ابراز رضايت كردند و اين تاج افتخاري براي بچه هاي جنگ است.
معاون هماهنگ كننده بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس گفت: چاپ جلدهاي اول و دوم دايره المعارف دفاع مقدس اول حروف الفباي آن است و در آينده تا جلد 20 تا 30 چاپ خواهد شد.
در اين مراسم با اهداي لوح سپاس از خدمات هژبری كه پس از 32سال فعاليت به افتخار بازنشستگي نائل شده تجليل شد.