معاون استاندار یزد:

اسناد و کتابخانه ملی گنجینه‌ هویت‌بخشی به تاریخ و فرهنگ است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به اینکه مرکز اسناد و کتابخانه ملی، گنجینه‌ هویت‌بخشی به تاریخ و فرهنگ است، حمایت مادی و معنوی از این سازمان را وظیفه دولتی و اجتماعی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، « محمدعلی شاه‌حسینی » در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد اظهار کرد: حمایت مادی و معنوی از این سازمان به عنوان گنجینه هویت‌بخشی به تاریخ و فرهنگ استان یک وظیفه دولتی و اجتماعی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد ادامه داد: از آنجا که در سطح مردم اصیل و تاریخی جهان شهر یزد علاقمندان زیادی هستند که تعلق خاطر ویژه‌ای به اقدامات این سازمان در حوزه حفاظت از تاریخ و فرهنگ شهر دارند، لازم است از ظرفیت ایشان در خصوص رفع مشکلات و محدودیت‌های این سازمان استفاده شود.
شاه‌حسینی افزود: بدون شک با نگاهی که مسئولان فرهنگی و مجموعه مدیران ارشد  در دولت سیزدهم در استان به این سازمان دارند، به زودی شاهد پویایی و ارتقا سطح کمی و کیفی این مجموعه در ابعاد مختلف خواهیم بود.
سعید زارع، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد نیز در این بازدید ضمن تشریح ورودی‌های سه گانه سازمان متبوع خویش گفت: آرشیو و بایگانی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، اسناد اهدایی و مصاحبه‌های تاریخ شفاهی با مشاهیر و مفاخر از جمله ورودی‌های این مرکز از حیث پژوهش‌های تاریخی است و لذا لازم است مدیریت ارشد استان و مسئولان متولی حوزه فرهنگ با توجه به شرح وظایف خطیر این سازمان به خصوص در زمینه پیشگیری از خروج اسناد و نسخ خطی از طریق خریداری آن حمایت و نگاه ویژه ای به موضوع اختصاص بودجه در این زمینه داشته  باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات