دکتر طالبی استاندار یزد و دبیر کمیسیون سیاسی استانداران کشور در پایان روز اول همایش استانداران مطرح کرد:

اعلام آمادگی برای ارتباط و تعامل بسیار خوب با مجموعه نمایندگان در راستای منافع مردم و بهبود شرایط کشور در کمیسیون سیاسی همایش استانداران

استانداران سراسر کشور که برای شرکت در یک همایش در تهران بسر می برند، عصر امروز چهارشنبه نحوه ارتباط و تعامل با مجلس یازدهم و نمایندگان منتخب آن را مورد بررسی قرار داده و آمادگی خود را برای «ارتباط و تعاملی بسیار خوب با مجموعه نمایندگان در راستای منافع مردم و بهبود شرایط کشور» اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و دبیر کمیسیون تخصصی سیاسی همایش استانداران پس از برگزاری نشست این کمیسیون به خبرنگاران گفت: یکی از موضوعات مهمی که در جلسه امروز مطرح شد، موضوع ارتباط دو سویه و تعاملی با نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی بود به گونه ای که بتوانیم از همان ابتدای فعالیت مجلس، ارتباط و تعامل بسیار خوبی با مجموعه نمایندگان در راستای منافع مردم و بهبود شرایط کشور برقرار کنیم.
وی افزود: کمیسیون سیاسی اجلاس استانداران همچنین با توجه به موقعیت زمانی که در آن واقع شده ایم، برخی از موضوعات مهم جامعه را مورد بحث و بررسی قرار داد و ثبات سیاسی و انسجام اجتماعی در سطح کشور و تقویت سرمایه اجتماعی یکی از موضوعات اصلی بحث ما بود.
طالبی، موضوع برگزاری انتخابات مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال 1400 و مباحثی پیرامون مشارکت مردم در آنها را از دیگر موضوعات مطرح در کمیسیون تخصصی سیاسی همایش استانداران بیان کرد.
وی گفت: در این نشست، موضوعات سیاسی و اجتماعی دوره پساکرونا و مباحث مربوط به تقسیمات کشوری هم مورد بررسی قرار گرفت.
همایش دو روزه استانداران سراسر کشور با فعالیت چهار کمیسیون تخصصی اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی در وزارت کشور در تهران آغاز شد و  با سخنان دکتر «عبدالرضا رحمانی فضلی» در جمع همه استانداران پایان خواهد یافت.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات