افتتاح،آغاز عملیات اجرایی و بازدید از پروژه های شهرستان ابرکوه توسط استاندار یزد

استاندار یزد در جریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان ابرکوه، از پروژه های این شهرستان بازدید و تعدادی از پروژه را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی»  در جریان سفر به شهرستان ابرکوه و در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته طی سال های اخیر در ابرکوه، عنوان کرد: با به ثمر رسیدن این اقدامات و فعالیت ها، اشتغال قابل توجه ای در ابرکوه ایجاد شده و می‌توانیم شاهد مرتفع شدن مشکل بیکاری جوانان این شهرستان باشیم.
 وی با بیان اینکه با ایجاد ارزش افزوده در بخش صنعت ابرکوه، کلیه فعالیت های اقتصادی این شهرستان ارتقا می یابد، عنوان کرد: بر آن هستیم تا با مشارکت بخش خصوصی و اقدامات و همراهی و حمایت های دولت، شاهد توسعه یافتگی ابرکوه باشیم.
شایان ذکر است بازدید از کارخانه فولاد سرمد، پروژه کنارگذر ابرکوه، افتتاح طرح خاکسازی کارخانه کاشی کوثر و توسعه و ایجاد خط جدید در کارخانه کاشی آرین سرام و آغاز عملیات اجرایی طرح کنترل سیلاب‌های غرب ابرکوه و طرح اقدام ملی مسکن از جمله برنامه های استاندار در سفر یک‌روزه به شهرستان ابرکوه بودند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات