افتتاح ساختمان جدید شهرداری مهریز توسط استاندار یزد

ساختمان جدید شهرداری مهریز با حضور استاندار و جمعی از مسئولین محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در آیین افتتاحیه ی ساختمان شهرداری مهریز که با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، عنوان کرد: ساختمان شهرداری ها باید نمادی در عرصه  شهرسازی باشند. وی ساختمان جدید شهرداری مهریز را در خور شان مردم شریف باغشهر مهریز ارزیابی و از متولیان احداث این ساختمان تشکر کرد.
وی ادامه داد:زمانی ساختمان زیبا و مجهز شهرداری مهریز  برای مردم این شهر شیرین خواهد بود که بتواند به ارتقاء خدمت به مردم کمک کند.

استانداریزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دنیای امروز به سمت ارائه خدمات غیر حضوری با بهره گیری از فناوری های نوین پیش می رود، تصریح کرد: ما می توانیم با استفاده از این سامانه ها، کلیه خدمات شهرداری ها را به سمت ارائه خدمات غیر حضوری ببریم.

دکتر طالبی در پایان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی و با پیشرفت علم و تکنولوژی، ساختمان شهرداری ها می تواند علاوه بر ایجاد فضای با نشاط برای کارکنان و کارمندان شهرداری ها، فضایی با نشاط برای تبادلات مردم با مدیران شهری و اعضای شورای شهر باشد تا بدین طریق راندمان کار و فعالیت های شهرداری و شورای شهر افزایش یافته و خدمت بهتری را به مردمی که استحقاق آن را دارند، ارائه شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات