توسط استاندار یزد و به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان اردکان

استاندار یزد به مناسبت هفته دولت در شهرستان اردکان حضور یافت و پروژه های این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در جریان افتتاح کارخانه احیا مستقیم مجتمع فولاد اردکان که توسط رئیس جمهور و به صورت ویدیو کنفرانسی صورت گرفتبا اشاره به بهره برداری از  کارخانه احیا مستقیم مجتمع فولاد اردکان، عنوان کرد: این طرح نمونه ده ها طرحی است که در استان در حال انجام است  و اجرای تمامی مراحل برخی از این طرح های بزرگ در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.
دکتر طالبی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد : علی رغم همه این مشکلات، نه تنها جریان سرمایه گذاری در استان یزد کند نشده بلکه سرعت بیشتری نیز گرفته و در شاخص هایی همچون امنیت سرمایه‌گذاری نیز حائز رتبه اول شده ایم.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود محدودیت های آبی و زیست محیطی در استان اشاره کرد و افزود: در همین راستا سرمایه گذاری ها را به سمت صنایع کم آبخواه و پاک هدایت کرده و محدودیت هایی برای استقرار صنایع آلاینده در برخی نقاط استان وضع کردیم.
استاندار با تشکر از رئیس‌جمهور برای اجرای موافقت نامه هایی که در سفر ایشان به یزد امضا شد، عنوان کرد:  با توجه به مصوبات این سفر، طرح های خوبی در زمینه تامین زیرساخت های مناطق محروم در حال اجرا است و برخی از این طرح ها در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

شایان ذکر است مجموع سرمایه گذاری این پروژه 850 میلیارد ریال و 75 میلیون دلار بوده و برای 500 نفر به صورت مستقیم و 2000 نفر به صورت غیر مستقیم، اشتغال ایجاد کرده است.
همچنین سالانه ۹۶۰ هزار تن در این مجتمع تولید می‌شود و برآورد فروش سالانه آن نیز به ۲۸ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

افتتاح کارخانه کاشی مهتاب اردکان با ایجاد اشتغال 150 نفر به صورت مستقیم و  500 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده، بازدید استاندار یزد از کارخانه احیا مستقیم مجتمع اردکان و  افتتاح شرکت سامانه های خانه هوشمند نارین گستر مهر با سرمایه گذاری  50 میلیارد ریال از جمله دیگر برنامه های استاندار یزد در سفر یکروزه خود به شهرستان اردکان بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات