امضای تفاهم نامه گسترش همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با استانداری یزد

ر جلسه بررسی راهکارهای تسریع و تسهیل پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در یزد تفاهم نامه ای مابین استانداری یزد با قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف منعقد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جلسه بررسی راهکارهای تسریع و تسهیل پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، نماینده شرکت آب نیرو و جمعی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد،با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای پروژه راه آهن یزد اقلید گفت: این پروژه بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی استان بوده و با توجه به موقعیت استراتژیک آن برای یزد و کشور بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به روند کند اجرای این پروژه در سال های گذشته عنوان کرد:بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با پیگیری ها و اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء، امیدوارم راه آهن یزد اقلید تا پایان سال جاری تکمیل شود.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط استان و اهمیت تامین آب شرب برای یزد اشاره و تاکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اهتمام و جدیت لازم برای اجرای خط دوم  پروژه انتقال آب شرب به استان را داشته باشد.
استاندار با اشاره به توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عنوان کرد: انتظار استان ورود فعالانه تر این قرارگاه به پروژه های زیربنایی، عمرانی و صنعتی از جمله  ایجاد صنایع معدنی و جوار معدنی در یزد است.
شایان ذکر است در پایان این نشست، تفاهم نامه ای مابین استانداری یزد با قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف منعقد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات