استاندار يزد:

امنيت و سلامت سفر با تقويت زيرساخت‌ها و رعايت مقرّرات ارتقا مي یابد

استاندار يزد عصر یک‌شنبه 28 آذرماه در ديدار با مدیران، كارکنان و تلاشگران اداره‎كل راهداري و حمل و نقل جادّه ای استان گفت: امنيت و سلامت سفر با تقويت زيرساخت ها، ترويج فرهنگ صحيح رانندگي، رعايت ضوابط و مقرّرات در ج امعه ارتقا و بهبود مي یابد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، ديدار مدیران، كارکنان و تلاشگران اداره‎كل راهداري و حمل و نقل جادّه‌ای استان با استاندار يزد و با حضور مديركل حمل و نقل و راهداري استان به مناسب هفتۀ راهداري و حمل و نقل در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين ديدار ضمن تبريك روز راهداري و هفته حمل و نقل بيان كرد: يكي از زيرساخت هاي مهم توسعه حمل و نقل و تقويت شرايط بهينه براي انواع خطوط حمل و نقل است كه همواره توجه به استاندارد سازي، حفظ، ايمني، نگهداري و ترميم  راه‌ها بايد مورد توجه قرار گيرد.
«سيدمحمد ميرمحمدي» افزود: وقوع تصادفات يا هرگونه اخلالي در تردد مسافران و ساير وسايل نقليه از دغدغه هايي است كه نيازمند تقويت زيرساخت ها و برنامه ها براي كنترل و ايمن سازي مي باشد.
وي با اشاره به اينكه عوامل متعددي در تسهيل و رسيدن به شرايط مناسب در حوزه حمل و نقل دخيل مي باشند، گفت: استاندارد سازي وسايل حمل و نقل و مسيرهاي تردد، رعايت ضوابط حمل و نقل و مقررات راهنمايي و رانندگي و فرهنگ سازي نسبت به استفاده از وسايل ايمن در سفر عواملي هستند كه در كنار يكديگر امنيت و سلامت سفر و حمل و نقل را تضمين مي كنند.
عالي ترين مقام اجرايي استان يادآور شد: اجراي تمام برنامه ها بايد بر مبناي قانون ، خدمت به جامعه  و پيشرفت كشور انجام شود و هر نوع كاري كه خارج از اين چارچوب باشد، اثرگذاري مثبتي به همراه نخواهد داشت.
میرمحمدی در پايان سخنان خود گفت: با توجه به در پيش بودن فصل زمستان ضرورت برنامه ريزي براي تسهيل شرايط حمل و نقل در صورت بروز هر نوع بارندگي در استان بايد مورد توجه قرار گیرد و امنيت و سلامت جاده ها ارتقا یابد.


ساماندهي  مناسب مسافر و بار مهم ترين دغدغه حوزۀ حمل و نقل


مديركل اداره‎ راهداري و حمل و نقل جادّه ای استان نيز در اين نشست بيان كرد: نيروي انساني توانمند و متعهد از بزرگترين و ارزشمندترين ظرفيت هاي اين ادراه كل مي باشد و اميدواريم بتوانيم با همبستگي و تلاش بيشتر زمينه خدمات مناسب تر را براي مردم فراهم کنیم.
« محسن صادقيان» افزود: در حوزۀ راه داري تقويت ايمني جاده ها و كاهش حوادث و تلفات جاده اي و در حوزۀ حمل و نقل ساماندهي مناسب مسافر و بار و ارائه خدمات موثر در اين زمينه از دغدغه هاي مهم پيش روي ما مي باشد كه با برنامه ريزي و همراهي مردم و تمام واحدهاي مربوطه اميدواريم اتفاقات خوبي رقم بخورد.
وي ارائه تسهيلات و ايجاد شرايط مناسب براي نوسازي سيستم حمل و نقل در تمام قسمت ها را ضروري دانست و خاطرنشان كرد: با تهيه بانك اطلاعاتي جامع و رسيدن به تحليل هاي مناسب در این راستا نيز بايد با الگو برداري موثر از ساير كشورها و ايجاد روش هاي كاربردي ارزشمند اين موضوع ساماندهي شود.
گفتني است در اين نشست كارکنان اداره کل راهداري و حمل و نقل جادّه ای استان به بيان نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات