استاندار یزد در نشست مشترک ستاد انتخابات، هیئت نظارت و هیئت بازرسی مطرح کرد:

انتخابات؛ فرصتی برای گرد آمدن ظرفیت ها و فرصت ها به منظور نقش آفرینی مردم

استاندار یزد با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان کرد: انتخابات فرصتی برای گرد آمدن ظرفیت ها و فرصت ها به منظور نقش آفرینی مردم بوده و هیئت های برگزاری انتخابات بخشی از این ظرفیت ها هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در نشست مشترک ستاد انتخابات، هیئت نظارت و هیئت بازرسی که با حضور اعضا و در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به جایگاه اثر گذار مجلس شورای اسلامی در مدیریت کشور عنوان کرد: هرگاه مجلس قوی ای داشته ایم مسائل با تدبیر و مدیریت بهتری در کشور دنبال شده است.
وی با اشاره به لزوم برطرف سازی ضعف های قانون انتخابات عنوان کرد: برخی قوانین موجب ایجاد ابهاماتی در خصوص مسائل مختلف شده که با اصلاح این ابهامات و نقاط ضعف شاهد بهبود در فرآیند انتخابات خواهیم بود.
استاندار با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان کرد: انتخابات فرصتی برای گرد آمدن ظرفیت ها و فرصت ها به منظور نقش آفرینی مردم بوده و هیئت های برگزاری انتخابات بخشی از این ظرفیت ها هستند.
بالاترین مقام اجرایی استان یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تعامل بالای هیئت های برگزار کننده انتخابات تصریح کرد: این تعامل نوید این را می دهد که در استان یزد همچون انتخابات مجلس دوره گذشته، شاهد بالاترین سطح از سلامت انتخابات در بین استان های کشور باشیم.
استاندار با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های سخت افزاری در استان برای حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در یزد وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه یزد در انتخابات دوره قبلی مجلس پنجمین استان از لحاظ میزان مشارکت بوده است، تصریح کرد: در دوره قبلی مجلس در تمامی حوزه های انتخابیه استان فضای رقابتی وجود داشت و ایجاد این فضای رقابتی یکی از دلایل  افزایش مشارکت بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات