استاندار یزد در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی:

اندیشه ورزی و کارورزی در دوران دانش آموزی، پشتوانه ای برای مدیریت آینده کشور

استاندار یزد با اشاره به اهمیت تقویت اندیشه ورزی و کارورزی در دانش آموزان، تاکید کرد: کودکان و نوجوانانی که اندیشه ورزی و کارورزی در سازمان دانش آموزی را تجربه کرده اند، می‌توانند به افراد موفقی برای مدیریت کشور مبدل شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» درمراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران( 21 اردیبهشت ماه) که با حضور جمعی از مسئولین استان، در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره انگیزه بالای افراد فعال در سازمان دانش آموزی عنوان کرد: می‌توان از این توان برای توسعه استان بهره گرفت.
استاندار با اشاره به انتظاراتی که از این سازمان وجود دارد، عنوان کرد: انجام اقداماتی در راستای پرورش افرادی آینده ساز تا شهر و دیارمان را به بهترین شکل بسازند، در صدر این انتظارات است.
دکتر طالبی ادامه داد: برای توسعه استان و کشور نیازمند انسان های تکامل یافته ای هستیم که بتوانند با پرداختن به ابعاد مختلف زندگی و پرورش استعداد ها و توانمندی هایشان در زمینه ها گوناگون، رشد و آبادانی هر چه بيشتر استان را رقم بزنند.  
استاندار با اشاره به اهمیت تقویت اندیشه ورزی و کارورزی در دانش آموزان تاکید کرد: کودکان و نوجوانانی که اندیشه ورزی و کارورزی در سازمان دانش آموزی را تجربه کرده اند، می‌توانند به افراد موفقی برای  مدیریت کشور مبدل شوند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات